Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Of paling met Nimrax? Hoe staat het met je fuiken? |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Als ik dat alemaal lees ben ik blij dat ik zo'n primitieve stoker ben ,heb bij die hele uitleg achterover in mijn stoel lekker heerlijke koude biertjes zitten zuipen en mij rot gelachen.( wat ben ik t... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Bedankt voor de moeite die je wilde doen dumo. Maar het is opgelost. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ik werk nog met den oude grainfather ketel met de nieuwe controlbox. Zit er bij de nieuwe grainfather ketel ook nog een tuimelschakelaar onder in de zwarte voet aan den buitenkant, daar kan ik hem o... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Als ie reageert waardeer ik zijn bundel nog op ook. Anders gaat het naar de dierenambulance. Doet tie nooit als je hem nodig hebt. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Hier word je toch helemaal leip van. Ik trooble shooten en weer 100 filmpjes op internet bekeken blijkt er een aparte schakelaar voor de verwarming te zijn. Als ik godver nog geen alcoholist was dan w... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Alleen hij verwarmd niet, staat nog steeds op de zelfde temperatuur. Waar ligt dit nou weer aan. Zucht. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Bij mij is het ook gelukt lummel zonder filmpje of wat dan ook, oja ik was wel nuchter hahahha. de controlbox staat bij mij ook op de beugel wel door de gaatjes zit goed vast. van het karton op de bod... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ik ben godomme een genie en het kostte maar 5 uur. Staat nu een schoonmaak run te draaien |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ik vind het echt irritant dat het zo ingewikkeld is en geen enkel, maar dan ook geen enkel filmpje wat ik tot nu toe heb gezien legt alles simpel uit. Gewoon in een chronologische volgorde. Waarom wor... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ja klopt. Ook weer opgelost. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Weer een domme vraag, in de ketel zelf ligt onderin een stuk karton en er is een rand van plastic wat echt heel goed vast zit. Dat karton moet er uit natuurlijk maar hoe zit het met dat stuk tegen de ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Hahaha dat zal best. Hij kan ons niet missen en dit is helemaal " verkneukel porno" . En het kost niks meer hè? Doe toch maar een biertje extra voor ik verder ga, is tie zo door z'n bundel heen. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Jij houd de moed erin mooi zo. Ga eerst de filmpjes maar eens bekijken en zo weer verder. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Hij hangt, wat een klootzakken om vanuit de fabriek die schroeven verkeerd te plaatsen. Dankzij John's filmpje. Totaal onnodig een schroef laten vallen kan ik weer op de knieën gaan zoeken. Eerst een ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |