Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Hij zal het vast straks lezen maar het past echt nie kijk maar naar de foto. Of ik doe wat stoms |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Dat beugeltje was al in de fabriek vast gezet en daar zou hij dus in moeten passen en dat liep niet lekker. Vandaar dat ik deze los heb gedraaid. Maar waar die dienen die onderste gaatjes op het appar... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Je zou verwachten dat de onderste plastic lipjes in de gaatjes zou moeten vallen net boven de ring maar dat past niet. Zal iets stoms dom maar wat. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Grainfather assembleren voor Dummies Ik zie, bedankt voor de link maar ik heb een andere kijk maar. Edit Jan: Inmiddels opgelost, draai de metalen schroefjes er uit en draai ze in het andere gaatje, probleem opgelost ? En volgens mij ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
Grainfather assembleren voor Dummies Ik loop nu al vast bij het in elkaar zetten. De controlebox moet vast gezet worden in een beugel maar het past voor geen meter. Ik wil geen kracht gebruiken en heb de beugel los gedraaid maar krijg he... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat is mout en wat is het verschil met normale granen Hahahah dat heb je goed. Ga zo uitpakken. Maar eerst een biertje voor kalmte en rust maar lukt het mij dat ding aan de praat te krijgen dan kan iedereen het |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ... De komende dagen worden prima om stookwijn te maken. Overdag ruim 20 graden en in de nacht lekker zacht. Geen klimaatkast nodig. Dus vandaag gauw even naar huis rijden en een paar gistonnen neerzetten... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! En goed letten op het zwarte ringetje tussen het deksel en de schroef dat was er bij mij ook eens uitgevallen en toen kreeg ik de kolom ook niet goed vast op het deksel kon ik op de knietjes door de ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Pino ik had wat anders. Een batch uitgekookt en opnieuw melasse erbij en gemeten en ik kreeg allemaal rare waardes. Wilde de ton al weggooien toen ik met de vinometer op 9% kwam. Wat was het nou? Gi... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: 10l. Alembiek Ketel uitproberen Zucht, mijn vinometer is kapot gevallen. Heeft het een klein weekje volgehouden. Was er zo blij mee. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat een weer....pfffff Heet en benauwd,bijna niet te harden ... Volgens mij zijn er al heel wat mensen op vakantie of niet? En gewoon door tikken op het forum he 🙂 Ik ken ook iemand die niets zegt en heerlijk op zijn boot zit. En iedereen maar denken dat hij weg i... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer Ik begin nu aan mijn 3e six pack. Niet normaal. Even stortregen hier en de straat is al weer droog. |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Gist en "Te" warm weer Juist en niet stressen, gisteren dacht ik ook dat de morellen voor de 2e niet gingen aanslaan want ik had geen zin om de tonnen schoon te maken. Hup erin met een nieuw zakjes gist. Duurde een tijdje m... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) He nimrax, ik heb de kirsch een paar uur in sap van kersen laten staan voor een mooi kleurtje. Maar nu is tie perfect. Tja, Kirsch ruilen tegen paling. Zet er nog maar een paar fuiken bij. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ja meen in zeker, wat vind je er zelf van? Hij is toch super! Totaal niet scherp, ontzettend fruitig en je ruikt de morel. Wat betreft die ketel, ik weet niet meer dat ik heb gezegd dat het een whis... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |