Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Je vrouwtje heeft net je bestelling opgehaald en de 2 borrels achtergelaten. Ik vind de borrel van het pure sap echt buitengewoon goed. Eerlijk gezegd vind ik hem nog lekkerder dan die van Lubberhuize... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb net een halve liter kirsch van het pure sap gemengd met 0,25 liter sap van Betuwse zoete kersen en 0,25 liter spa rood ( uitgebubbeld ) straks filteren en dan ben ik heel benieuwd. Puur natuur.... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Het donkere potje is de pure sap, dat kan niet missen 😉 Ah, nou heb je het verraden. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb van beiden trouwens een potje gevuld met de stookwijn, mogen jullie raden welke de pure is en welke de 8 liter variant is. Die is dus echt niet te zuipen. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) He' moet ik straks weer alcohol drinken, ben net zo goed bezig....;) Ben benieuwd man! Mocht je het op kunnen brengen de flessen een periode te laten rusten, ze worden alleen maar beter! Ik ben n... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik heb net het gietvat moeten openen om de helft in een andere ton te gieten want het ging echt mis. Eerlijk is eerlijk, met die 3 kilo suiker is het nog lekkerder dan gewoon puur hahaha. Hier komt ze... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ok weer even een serieuze update, ik had gisteren het morellensap nog een keer in de ton gedaan met 3 kilo suiker en een zakje gist van prestige en het kwam heel langzaam op gang, ik geloofde er niet ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Wat een feest Lummel! Morgen mag jij een heel leuk pakje uitpakken. Jammer dat Helma niet direct naar huis gaat he 😉 Volgens mij kun je niet wachten 😉 Je gaat hier echt heel veel plezier mee hebben! M... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Why is my spirit coming out in spurts rather than an even stream? This is a result of your T500 column not being straight. This causes the spirit to back up at the entrance to the main condenser. It i... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Of die antischuim die gebruik ik nooit. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Geen idee, heb je de kolom verkeerd gevuld. Eerst het koper en dan de ringen anders zou ik echt niet weten wat er mis gaat. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) ok afgesproken. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Weet je wat, bestel die helm en condenser dan ook gelijk voor me en als het weinig verschil maakt gaat de stoomketel weg, snik! |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) hmmmm, moeilijk. Hahaha. Moet wel zeggen dat ik die ketel op stoom prachtig vind maar wat een werk geeft dat ding. Heb jij wel eens een batch, laten we zeggen fruit door de t500 geproefd ( dus reflux)... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Kun je dan zeggen dat de ketel op stoom, die je gezien hebt, overcompleet is? Of heeft deze nog wat meerwaarde t.o.v. de grainfather? |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |