Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Aan de morellenboom in mijn tuin hangen er nog een paar die niet door de vogels zijn opgevreten dus ik denk dat de boer wel moest oogsten voor zo'n week met rotweer anders had hij niks meer gehad. Ben...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Temperatuur omgeving nu 16 graden en het loopt nu op, de zomerdip is voorbij als ik het geloven mag. De ton met dextrose danst lustig, de 2 tonnen sap laten het waterslot niet open staan maar deed net...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Kamer is 21 graden nu. Zakt in de nacht naar 19 vakt wek mee dus.1 vat is bijna uitgeborreld. Dat is die met champagnegist. De Pot Distillers is nog goed op gang, ik denk dat die morgen ook iets kalme...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Double Snake C Star Vodka TurboGist (mijn 2de suiker wash ervaring)

Kamer is 21 graden nu. Zakt in de nacht naar 19 vakt wek mee dus.1 vat is bijna uitgeborreld. Dat is die met champagnegist. De Pot Distillers is nog goed op gang, ik denk dat die morgen ook iets kalme...

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Double Snake C Star Vodka TurboGist (mijn 2de suiker wash ervaring)

Hoe koud staat de ton nu bij jou in de kamer? Hier amper 15,5 graden. Bij jou ook zover gezakt? Overigens komt nu het zonnetje door en wordt het snel warmer, maar ik denk te laat. Dit wordt weer een k...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Overigens, en dat wordt interessant loopt de derde ton met dextrose nog wel. Die is ongeveer 6 uur later gemaakt. Als deze morgen ook stil staat is het wel op z'n einde denk ik.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik kan helaas niet veel meer horen, mijn speakers zijn ook niet helemaal top meer. Ook jouw schuld Lummel? Ja wie anders? Ben net weer bij de gistingen wezen kijken maar het sap doe niet veel meer, a...

In forum Spirits

9 jaar geleden

The story of my life.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Zucht, jij ook al!

In forum Spirits

9 jaar geleden

Jongens en moonshinerinnen, het is weer tijd voor een youtube prank.Have fun en Cheers!!! Hahahaha

In forum Spirits

9 jaar geleden

Voor jouw vakantie heb ik gestookt dat garandeer ik je. Zonde dat het zo koud is geworden 15 graden duurt wel heel, heel erg lang.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Nou ben ik serieus jaloers. Zeker nu het bij mij een week langer gaat duren. Ik hoopte morgen stiekem te kunnen stoken met die stoomketel die je buiten hebt zien staan. Maar binnenkort fiets ik er zel...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Zo dat is een mooie link, dat had ik even nodig, zat er al aan te denken de tonnen te verplaatsen. Dan wacht ik toch nog gewoon een week.

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Volgens de piramide van Maslow is honger een grotere behoefte dan sociaal contact. Kortom eerst vreten en zuipen en dan sociaal contact. Maar soms lopen ze door elkaar. Moet ik maar eens goed over nad...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Nieuwe dag met nieuwe kansen. De vaten gisten nog heel langzaam door alleen is de temperatuur gezakt naar 15 graden door dit rotweer. Dat is wat minder. Hoewel, dan weten we straks ook of dat kan of n...

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 212 / 277