Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Krijg nu al zin om te grilen. Denk dat ik zo eens spiesje ga maken met varkenshaas om iedereen zonder de t500 de ogen uit te steken. Hahaha. Jan heeft ze binnenkort weer.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Voor olie zal de smaak niet uitmaken denk ik, maar dat spul is zo duur dat ik het toch liever met schone alcohol doe. Maar je kunt er echt lekker mee grillen. Aansteken ( veilig buiten natuurlijk ) en...

9 jaar geleden

Dat afbranden van huizen lijkt met meer het gevolg van verhitten met open vuur, omdonderen van ketels of opvangflessen. Dat is inderdaad gevaarlijk. Op een open vuur (gas) stook ik buiten op rustige d...

9 jaar geleden

Oja dat wilde ik ook nog zeggen, nooit schone stookwijn mengen met oude alcohol die je terug wil stoken want het is niet meer te zuipen. Er zit een smaakje aan. Ook met de t500. Deze alcohol ga ik geb...

9 jaar geleden

Ik heb het filmpje gekeken beetje langdradig. Eerste les dat je altijd vooraf moet berekenen hoeveel alcohol eruit komt anders stroom de fles over en daarvoor doe je het niet. Dat is echt alcoholmisbr...

9 jaar geleden

John, domme mensen zijn van alle tijden. Maar er zijn mensen......... die het gewoon beter weten. Die maken geen fouten.

9 jaar geleden

nou ja problemen, juist niet denk want de alcohol stopt. Tenzij ik wat mis. Gebeurt normaal ook niet maar had 5 liter 90+ toegevoegd aan 20 liter stookwijn. Ja dan dan loopt de fles over. Stom stom...

9 jaar geleden

Hoi John, dat was het geval. ook weer opgelost.

9 jaar geleden

Zit er een beveiliging op de t500 als fles waar de alcohol wordt opgevangen vol is? Ik zag namelijk net dat ik vergeten was hem om te wisselen, niet erg gaat gewoon de gootsteen in, zonde natuurlijk w...

9 jaar geleden
RE: Het Grote smoezenboek topic om te drinken

Die komen het hotel niet uit, lekker onder de airco en de kinderen naar het zwembad. NIks om medelijden mee te hebben als je zo'n pareltje hebt.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Verwijderde reactie

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: Double Snake C Star Vodka TurboGist (mijn 2de suiker wash ervaring)

Klopt vanmorgen was het bij mij ook iets onder de 20 graden, vannacht waarschijnlijk nog iets minder. Het kersensap dat bij mij staat te vergisten heeft er niet onder geleden. Komt niet zo nauw is mij...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Verwijderde reactie

In forum Spirits

9 jaar geleden

Nu ben ik echt benieuwd wat er daadwerkelijk van die 9% uit de ketel komt. Man man man, dit is echt handig. Ik had "vinometer" hier al een paar voorbij zien komen en ik dacht een paar weken gleden, be...

In forum Spirits

9 jaar geleden

godomme John je hebt me blij gemaakt met die link. En Jan natuurlijk ook voor het filmpje.

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 213 / 277