Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) een van deze ga ik beginnen aan n' een echte graanjenever te maken, dat was een van mijn doelstellingen in het begin ik bij het forum aangesloten was, omdat er meer te vinden was om whiskey te maken b... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Is spargewater het water waarmee gespoeld moet worden. Geloof me ik weet het serieus niet. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Ja het is werk Pino belde net, morgen komt tie koffie drinken en melasse afleveren . Om 10 uur s' morgens. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Wat een jargon weer allemaal. Is dit nog wel hobby of is het werk? Hahaha. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Bedankt voor deze perfecte uitleg Erik! Vroeg of laat bestelt hij de Grainfather wel hoor, lummel houdt al enorm van zn T500 dus houden van machines is Lummel niet vreemd ? Kost tie, wat heb ik al en ... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Hoeveel liter inhoud is de allergrootste pan die je in huis hebt? Sowieso een weckpan van 25 liter. Die zet ik op een brander ( zo'n spin) en dat moet ik geloof ik anderhalf uur roeren en de temperat... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) hohoho, ben een amateur. Ik zal eerst de gist bestellen en tegen die tijd zal ik foto's maken en leer ik gelijk wat mout is, hoe je die klam schroot. Het is me van de week al mondeling al uitgelegd ma... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Jan wat ik hier in nog geen jaar hebt geleerd is fenomenaal. Zal ik eerst weer eens aan het werk gaan voor ik aan Grainfather ga denken. Zelfs mijn lieve vrouw zei " die hobby van je kost wel heel vee... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
Wodka maken van graan ( zonder suiker) Inmiddels heb ik rum gemaakt, Kirsch moet nog blijken of het lukt en het volgende project is Wodka. Maar dan zonder suiker, slechts uit graan. Ik ga dit doen met Still's wodka gist ( die ik nog moet b... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Weet je wat maak gelijk een topic aan. wodka maken van graan |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Hè we hebben een kenner dat is interessant ik ga wodka maken van gerst, wederom zonder suiker. Moet alleen een paar zakjes wodka gist van still's bestellen bij Jan en een paar tonnen leeg hebben. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Ik kom uit de Betuwe maar als je ze aan de provinciale wegen koopt dan ben je volgens mijn moeder 6,- de kilo kwijt. Dat is overigens wel een beetje overdreven want de supermarkt in de Betuwe heeft z... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: 3 x distelleren Hoewel ik ga zeker zelf een run draaien met de t500 ik wil eens zien hoe smerig het water hier uit de kraan is. Maar dat kost inderdaad meer dan kopen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 3 x distelleren Daar hoef je inderdaad niet voor te klootzakken met de t500. Ook weer opgelost dus. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 3 x distelleren Scheelt dat veel in smaak Nimrax, kraanwater, gedistilleerd water en bijv. Spa blauw. Dat zal je vast allemaal wel eens geprobeerd hebben. Water distilleren duurt zo lang dus ik overweg spa blauw om r... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |