Forum antwoorden aangemaakt

RE: Werking/opmaak van de site

In een keer goed geraden.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

10jaar geleden (en ervoor ook) kon ik ook overal bellen in Europa, ik snap dat argument dus niet Hahaha, echt niet?

9 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Dit is de huidige stand van de tonnen, ik heb gelijk maar wat opgeruimd anders sta ik straks bij alle middelbare mannen op het forum bekend als een slodderhond. Dat moeten we niet willen.

In forum Spirits

9 jaar geleden
RE: 3 x distelleren

Hoi Dennis, ik vind het wel een goede vraag. Ik breek mijn runs af bij 10% op de refractometer. Hierna krijg je toch geen opbrenst meer ervan en de lagere alcoholen kunnen zelfs vieze bijsmaken geven ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

En nu je toch bezig bent met de site, ik heb vanmorgen in het double snake (gist) topic een foto gemaakt met de iPad en deze geupload en deze staat op de iPad goed en op de mac gedraaid.

9 jaar geleden

Niet dat het heel belangrijk is, maar het viel me op dat ik online was met de iPad en Safari en toen kreeg ik geen popup bij het nieuwe topic wat net geopend is en gisteren met chrome wel. Ben nu onli...

9 jaar geleden
RE: Double Snake C Star Vodka TurboGist (mijn 2de suiker wash ervaring)

Hahaha die is leuk, hoe lang blijf je dat volhouden beste Betweter?

In forum Spirits

9 jaar geleden

Mooi dan heb je nu bevestigd dat het jouw woorden waren. Ik neem niet de moeite om in oudere postings te gaan bladeren maar daarnaast kom ik in jouw vocabulaire ooK de woorden kwal tegen, of blaaskaak...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ach ik heb het altijd gedaan ben ik gewend, moet daar altijd om grinniken. Maar een zakje still's heeft een inhoud van 175 gram, wat een enorme verschillen.

In forum Spirits

9 jaar geleden

Over die pectine een vraagje mss kan iemand er een goede toelichting over geven. Pectine zit in de schil, in welke maten is dit dan nog aanwezig in sap? IK heb geen schilletje gezien dus dat zakje wa...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Betweter, He heb ik het nou gedaan? DIe citaten zijn allemaal van jou, schreeuwen, doodbidder, grimas trekken. Allemaal jouw woorden en niet de mijne laat dat duidelijk zijn. Dat laat je in posting we...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Overigens was het product van still's , turbo in het blauwe zakje van Jan ook veel mooier geklaard dan de Alcotec 48 die ik beiden met 8 kilo suiker heb vergist. Zal zo eens kijken hoeveel inhoud stil...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Of misschien is het heel simpel, deze gist heeft maar een inhoud van 66 gram waar Alcotec 24, zelfde hoeveelheid suiker en water, 205 gram inhoud heeft. Maar de laatste is velen malen eerder klaar. We...

In forum Spirits

9 jaar geleden

Ik heb net een beetje zitten te googelen en ik geloof dat de consensus is dat het niet erg is als de temperatuur van de vloeistof even boven de 30 graden piekt. Althans met turbogist Is ook mijn ervar...

In forum Spirits

9 jaar geleden

BIj mij doet de Post distillersgist het beter dan de wodkagist. Althans nu, had ik ze maar alle drie gelijk opgezet. Zal zo een foto maken van mijn tonnen want ik heb net niet op schuim gelet.

In forum Spirits

9 jaar geleden
Pagina 216 / 277