Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rum van melasse stoken IN de psychologie heet dat " overdekking van het tegendeel". Daar doet 5 keer giechelen niets aan af. Het blijft een stukje rouwverwerking. Maar zie het positief, je hebt enorm veel geleerd vandaag. M... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Of ik de eerste was die hard moest lachen betwijfel ik, volgens mij heeft het hele forum het vandaag uitgegierd. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ik tel 5 keer hahahaha, goed zo, je hebt op mijn advies dus toch voortijdig een borrel genomen. Goed dat je af en toe toch eens luistert naar mensen die het beste met je voor hebben. Het was een moei... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Zie je zo Jan, vermaak me in tussentijd opperbest op je ongeëvenaarde forum. Gelukkig kan je mobiel niets wissen want ik wil niets missen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Wat zielig! Neem een borrel Betweter, ik weet het is nog geen 22.00 uur maar doe toch maar. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Da's toch maar een gelukje voor je. Toch heb ik het idee dat het " hard" lachen een eufemisme is voor een gebald vuistje. Maar dat weet jij het beste. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Dat doorlezen doe ik graag, het was weer feest vandaag. Ik kijk er met plezier op terug. Of ik mijn bevindingen moet plaatsen, neu laat maar, daar laten anderen hun licht wel over schijnen. Tenzij Jan... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Zo charmant. Jij weet de dag altijd een beetje te kleuren. Maar wat is je vraag? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Hè da's grappig, Finlania is ook van gerst gemaakt lees ik. Ja lieve Betwer heb ook je berichtje gelezen en zal een foto maken met uitleg ( heb ik ook pas allemaal vandaag geleerd) en dan kan jij er... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Eerlijk gezegd heb ik het nooit gemerkt maar wissel af, maar ik, nou ja mijn vrouw, koopt altijd wodka in de aanbieding, hetzij Wyborowa, Absolute, Finladia of Stolichnaja. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Mijn beste vriend dat doe ik voor je, zal zo een foto maken. Mag ik eerst effe bijkomen van het lachen! Ik hou het kort maar wel hard. Hahahahahaha.. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Nog steeds een gebald vuistje zie ik. Mooi, het waren me nogal geen blunders vandaag die je moet verteren. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Dat vermoeden had ik al maar eerst maar eens koken, met een pollepel. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Wat is dat voor mout Lummel? Pilsmout? Gerst, je kan er alles kopen maar je moet ergens beginnen. Dan verschroten in de molen, 90 minuten koken op max 65 graden, uren spoelen en gist erbij. Hij laa... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Doe effe niks tot ik je gesproken heb want 25 liter vergisten in een ton van 30 liter is teveel danwel randje. Je kan er 4 liter uithalen en dat keer 2 is 8 liter die je dan met jouw gekozen en gist... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |