Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: mijn groote vraag het sap is echt mooi en ruikt grandioos, stond een enorme berg vaten gewoon gekoeld en ook heb ik me laten adviseren dus ben uiterst benieuwd naar jouw visie. Overigens is het sap echt op. Ik wilde ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag DIt had ik volgens De Wijkgaard nodig om wodka te bereiden. En dan ook nog eens heel veel uren om het graan te koken en filteren. Koekoek Betweter. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Betweter gaat compleet nat, natter kan niet. Ik heb zelfs net een gecombineerde meter aangeschaft. John lach erom en weet dat Betweter zich op termijn een beetje schaamt. Maar eerst het gebalde vuis... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Hahahaha, droom jij eens lekker verder. Ik heb me laten voorlichten door een specialist en je zit er zo ongelofelijk naast. Meer kan niet!!!! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Nu kan ik met een gerust hart sap gaan halen. Hihihi |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag wat nou het verschil was tussen de goedkoopste en duurste vodka, was het antwoord: alleen de prijs. Tuurlijk zegt zo'n man dat. Er zijn meer armoedzaaiers dan mensen die bereid zijn een paar euro mee... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Hahaha, tja en nu? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Ik dacht dat wodka werd gemaakt van wintergraan. Weet niet hoe ik erbij kom. In ieder geval heb ik in het Oost-blok veel wodka gezopen die varieerde van smerig scherp, iets beter, gemaakt van aardappe... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Nee het is 100% gemaakt van rogge. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag De keuringsdienst zal vooral het slechtste uitzoeken omdat het drama is en drama = kijkcijfers. Uiteraard bestaan er goede stokerijen maar ik denk dat we dan vooral moeten weg blijven van de grote nam... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Betweter weet mij altijd te prikkelen. Net als Gompie ben ik ook dol op wodka en ik proef heel veel verschillen in kwaliteit. Een vriend van mij koopt die zooi in Duitsland, scheelt een paar euro maar... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Dat hele programma is fake en alleen maar entertainment. En alcohol uit de t500 met turbogist is absoluut geen wodka. Laat staan aangelengd. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Je komt met de bewering dat je met jenever belazert wordt, daarbij voeg je er ook aan toe dat ik (nog) niet alles weet. Tegelijk beweer je dat de t500 wodka maakt en geef je een link waar alcohol met ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Betweter kan je mij ook vertellen wat je in je laatste posting wilde vertellen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: mijn groote vraag Betweter, ik ken het verhaal en ik heb je link gevolgd en de uitzending bekeken. Nog nooit heb ik wodka gemaakt maar heb wel zakjes wodka gist bij Jan gekocht. Nu is het tweeen 1 of Jan heeft mij nutt... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |