Forum antwoorden aangemaakt

RE: Rum van melasse stoken

Pino met alle respect, weet je dit zeker? Ik wacht met bovengemiddelde interesse het eindresultaat af maar volgens mij kan het domweg niet. Als het wel zo is dan heb je het ei van Columbus opnieuw ui...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: mijn groote vraag

Ik heb alleen nog maar turbogist laten vergisten van 2 merken en melasse. Ik heb nog nooit iets aan de mash toegevoegd dan gist, water en suiker of in het geval van rum is de voeding voor de gist uite...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik snap je vragen heus wel. Maar niemand weet het precies. Het enige wat voor iedereen is het zelfde is, is het resultaat uit de t500 ( sommige hebben goedkope meters dus het kan iets afwijken) maar v...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Hoi Whieskie, die vragen had ik bijna een jaar geleden ook. Maar er staan nu echte goede topics zoals over rum en binnenkort Kirsch. Maar geloof zeker niet alles wat er staat. Twijfel je dan gewoon mi...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Dat jij niks drinkt wat niet helder uit de ketel komt is wellicht toch een heroverweging waard. Maar anderen maken een runderpit en daar kan ik me niks bij voorstellen. Laat ons toch speulen. Dan make...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Heeft niks met schuim te maken. Zit gewoon 45% alcohol in en is verdomd goed te zuipen. Het is dat ik een vat wil vullen met het zelfde product ( 70% eerste stook) anders had ik het er voor de heft bi...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Ik geloof weinig van een dunderpot. Het lijkt me een broodje aap verhaal. Maar als je de eerste striprun doet en je doet het op een hoge temperatuur dan komt de rum er ook bruin uit. Gemiddeld een pro...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Lummel mijn rum is op die ik mee had naar de bbq en de laatste paar borrels waren echt lekker en die was van Alcotec en ik weet nog niet hoe de Spirit gaat smaken. Komende week gaan we naar Duitsland ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

En dat brengt me trouwens op de volgende vraag want dit is nu echt, echt, echt de laatste dag rum stoken. Gisteren kreeg ik nog niet alles weg. Jij vertelde me toen ik bij je was dat je Whisky had g...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Pino, ik heb slechts van 1 ding spijt. Ik had ook een paar zakjes stills rumgist moeten gebruiken. Die zijn inderdaad goed, althans de turbo meer heb ik nog niet geprobeerd. Overigens is de rum van pr...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Welke gist voor welk resultaat ?

Als je woont waar niemand wil wonen ( werk, klimaat) kan je voor een scheet en drie knikkers aardig op weg zijn. Zou hier in de regio makkelijk 6 ton zijn. Als het niet meer is. Nu zou ik zelf niet...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

Laat staan een viswinkel. Ik vind Duitsland bittere armoede.

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

De Duitse Keuken? Laat me niet lachen. Heb je wel eens een fatsoenlijke slagerij in Duitsland gezien?

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
RE: Bakkersgist anti-schuim

Ik hoop niet dat je bedoelt dat je stookt in een goed huwelijk. Ach, da's nou jammer. Begon het net leuk te vinden. Moet je naar bed? Aan de andere kant zakt de alcohol tot onder de 70% dus het wo...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Bakkersgist anti-schuim

Misschien wil je praten over dat gevoel, ik ken meer mensen die zich niet begrepen voelen. En daarmee is alles gezegd. Althans ik kan er niets meer aan toevoegen. Maar een Betweter vast wel. Nou ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
Pagina 221 / 277