Forum antwoorden aangemaakt

RE: Bakkersgist anti-schuim

Ik had al het gevoel dat je weer driftig werd.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Jan kan ook rekenen.

In forum Stooktips

9 jaar geleden

hahahaha, Betweter maakt mijn dag weer eens. Betweter denkt beter te kunnen rekenen dan ik en dan beweerd hij ook nog eens dat ik wel eens kwaad wordt - waar ik me niet in herken - en vervolgens kom...

In forum Stooktips

9 jaar geleden

Gompie, er bestaat een middel wat schuim stopt. schuimstop van Vinoferm Zo zeg, € 58,- de liter. Beetje duur lijkt me voor iets wat je niet nodig hebt. Heb het gratis flesje van de t500 zelfs ...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbecue feest!

Smaakt het Betweter? Je bent vroeg met de borrel vandaag.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbecue feest!

Nog niks bekend, gelukkig maar! Alleen een vrouw is zo stom om na een one night stand het echte nummer te geven. Een normale kerel rent weg voor ze wakker is. Wie het krijgt mag het houden is mijn ada...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Domme vragen bestaan niet en kennis is macht. Welkom! Maar een zakje met Turbogist en 8 kilo suiker is machtiger. Keteltje bij Jan opsnorren en gaan.

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Iets met Krieken / kersen aan te vangen

Weet niet of ik het vatteke naar je mee ga nemen. Die ton kan me niks schelen maar die rum van Pino.. Kan er moeilijk afscheid van nemen. Hij ruikt ook zo verrukkelijk. En ik neem alleen het beste va...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Het is maar net wat je lekker vindt. In brood proef ik ook veel meer graan dan in whisky. Maar ik heb geen zin in brood. Hahaha, precies! Ik heb trouwens bijna whisky staan, zo uit het vat, zal...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hallo allemaal! Ik ben Kabouterdroom, afkomstig uit Sint-truiden - Hasselt - Genk uit Limburg, België. Het valt me op dat hier niet héél specifieke kennis opstaat dus zal ik volop moeten experimentere...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden
RE: Rum van melasse stoken

Nou Pino, ben nu het vat aan het vullen. De eerste 2,5 liter is voor de 2e keer gestookt en ik garandeer je dat die melasse van rietsuiker is. Zo niet ben ik morgen miljonair want dan kan je van suike...

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Welke gist voor welk resultaat ?

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

De wijkgaard stookt ook, dat kan zelfs met eigen stookwijn en ze rekenen € 2,- de liter ( dus alleen voor het verstoken) en dan nog de accijnzen en btw

In forum Gist vragen

9 jaar geleden

De boiler van de t500 is handig om 25 liter sap te koken. Maar begrijp ik uit de foto van het gistzakje dat je maar 8 liter sap hoef te gebruiken op een vat van 25 liter. Dat zou 150 liter stookwijn...

In forum Gist vragen

9 jaar geleden
Pagina 222 / 277