Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Whisky volgens stookTV Met turbogist hoef je niet zo op die temperatuur te letten en het waterslot blijft maar lopen. Rum is veel lastiger ben ik achter gekomen, met whisky heb ik geen ervaring maar vrees dat het met een kl... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Zelf rum stoken Toch de massa productie,denk ik. En van rum uit de slijterij krijg je fikse hoofdpijn. Die van onze leden hoor ik hier ook nooit over.... Met goede melasse en goede gist zou het toch zeker goed moete... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Bij een dierenzaak op de hengelafdeling kun je zeker wel een portie maaien kopen om de ontbinding te versnellen. Aan maden geen gebrek, die doen hun werk goed want 1 oog van de kat is al niet meer tr... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Dat kan ik me voorstellen. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Mooie dood hoor voor de maden en hoop dat het een Chinese naaktkat was want anders drijft er allemaal vacht in de ton. ... In die haren zitten ook allemaal vetten die zal de tonen van de rum nog ee... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ik ben bijna klaar met het rumproject maar heb nooit meer dan netto 9% gehaald. Maar heb dan ook geen suiker gebruikt ( slechts een paar keer een kilo erbij gegooid). Ik moet nu nog ongeveer 75 liter ... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Refractometer vs alcoholmeter Raar zeg. Je zou hem met een commerciele drank wel kunnen ijken. Heeft iemand anders wel eens zoiets voorhanden gehad? Sluit het glaasje precies goed of valt daar nog iets aan af te regelen? Afwijkin... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Kijk er worden weer krachten gebundeld, kan niet meer fout gaan. Ik zou er graag een kirsch opnemen maar dat duurt nog anderhalve maand. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Een groot wetenschapper heeft ooit eens gezegd " ik kon ver kijken want ik stond op de schouders van reuzen" en ik volg nederig. Maar het resultaat is er , o.a. Rum, . Krijg bijna een klein stijfje ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Maar ik heb niets aan flessen likeur op de plank, niemand drinkt het hier. ik heb 1 fles van een jaar oud die nog voor de helft vol staat. alleen mijn vrouw neemt heel soms 1 borreltje er uit. Jouw ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Ik heb de beste man inmiddels gesproken en het wordt een hele dure grap. Er zit in het sap namelijk maar voor 6% suiker. Dat wordt € 100,- voor een paar liter kirsch en dan maar hopen dat alles goed g... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Zit hier inderdaad best. kan je mobiel geen foto uploaden. Water staat behoorlijk laag. Knap hoe die rijnaken door deze fuik weten te schipperen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Iets met Krieken aan te vangen Jan het schiet niet echt op met het sap, de man belt me niet terug en ik was vanmorgen druk en vergat de rijd en toen ik hem zelf wilde bellen was ik 20 minuten te laat. Morgen weer een nieuwe kans. ... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken @ Betweter, Verder zie ik wel hoe het zal gaan. Met de billen bij elkaar geknepen? |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Houtsnippers en eikenvaten Dat is standaard in ons huwelijk. Daar is ze op geselecteerd. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |