Forum antwoorden aangemaakt

RE: Recept voor de "echte" Limoncello

De citroenen

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik heb net 1,4 kilo geschild en ik heb nog niet eens 125 gram. Zie foto zo zal ik een foto maken van de geschilde citroenen die ik ga persen. Dus 250 gram de liter komt neer op 20 citroenen en dat is ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Advocaat recept

Betweter, lees mijn discussie met Jan van Stookforum. Admin Stookforum 0 3 days ago Nu je hem op 72 graden hebt gehad is hij dik genoeg toch? Nu slagroom en vanille ijs kopen Forum Lid ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

JohnDoe 0 3 hours ago Gijsbert, pasteuriseren doe je op 100 graden, dus met 72 graden blijft het maar beperkt houdbaar. Over die goedkeuring zal ik nog eens nadenken. From Betweter Steriliseren d...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Betweter, ik weet dat je altijd het laatste woord wil, ik reken daar ook altijd op en ik waardeer het, maar is dat altijd verstandig om te doen en dan juist in dit topic waarin jij het verschil niet ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Juist dat is een betere bestemming. Nogmaals dank!

In forum Likeuren

9 jaar geleden

hehehe, kom Robbie niet zo op je (kleine) pik getrapt, zal ik wat olie toesturen daar groeit tie van!

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Voor mij ook te zoet hoor. Jij vond 400 op een liter ook te zoet? Ging het wel de goede kant op? Ja het beter maar toch nog wat te zoet. Ik denk als je de suiker eruit haalt heb je gewoon wodka citroe...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Noem ik mezelf Betweter?

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Dit is geen gewone Karin, ze lijkt op Claudia Cardinale in once upon a time in the west. En ze komt terug, heel snel. Dus bedankt Betweter al weet je natuurlijk niet alles. Want hoe kan jij het versch...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik zit aan mijn 2e advocaatje alsof ik een bonbon eet, eigenlijk nog lekkerder. Smelt op de tong. 1 advocaatje is niet genoeg, smaakt zeker naar meer Groepjes Karin

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Hallo ik ben de buurvrouw van Gijsbert ik ziet hier aan een overheerlijk zelfgestookt/ gemaakt advocaatje.. hierbij mijn mening hierover goed en vol van smaak! niet te scherp zoals de advocaat die je ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ja op een liter 90+ maar is echt zoet, veel te zoet voor mij. 400 gram was overigens ook al te zoet dus de volgende keer 200 gram op 1 liter 90+

In forum Likeuren

9 jaar geleden

is dat zo Betweter?

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Hahaha, ik wik maar het vrouwtje beschikt en heeft gekozen Nou maar hopen op de goedkeuring van Betweter. En terug naar de discussie advocaat. Dan ben ik blij dat ik maar een liter heb gemaakt als d...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
Pagina 262 / 277