Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Advocaat recept Dan wordt het de 6,7 liter dank voor je advies |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Toch twijfel ik of ik de hoge pan moet nemen van 8 liter kan nog mijn vrouw had de bestelling nog niet weg. Kost overigens 250,00 is dat niet een beetje absurd? Stel je eens een rollade van een kilo ... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Gijsbert, wat een ophef, 92% had je de vorige keer ook. Blijven oefenen, eens....................... Joh dat heb ik stoned gehaald laat staan als ik nuchter zou stoken dan ben je Betweter af! |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Niet alle kunnen op inductie en het zijn er echt heel veel, dat moet ik even goed uitzoeken want ze zijn er ook voor bbq zie ik. Maar met die tip van boven ben ik echt blij we waren al een tijd op zoe... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Dit is het grillplaatje van Creuset. Ik heb mij laten vertellen dat hij ook op inductie kan net als de rode braadpannen. Klopt, goede tip dacht dat het niet kon, gelijk maar de signature 6,7 liter gek... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Wij gaan altijd naar de Middellaan da's dichterbij en heel goed. T-Bone is ook vriezer en moet ik bestellen. Dan kan ik ze net zo goed van de Makro meenemen. |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Voor onze 30 cm hebben we 87,- betaald. |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept 92 procent dus of iets meer |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept
|
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept IK zal zo meten Betweter want ben nu aan het smullen. Maar ik heb overigens 4,9 liter want ik vergat de alcohol in dat ding om te meten ( hoe heet zo'n ding) Jan hij was perfect rood maar ik gooi h... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Ik zeg het uiteraard niet voor jou, ik zeg het voor mijn medestokers. En ik adviseer ze zeker 8,5kg te gebruiken dan is een 5 liter fles gewoon vol. Niet iedereen heeft de tijd om te priegelen als jij... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Nog een reactie voor Betweter naar aanleiding van een eerdere discussie over Turbogist waar ik constant meer alcohol haal dan Betweter door wat meer suiker. Nu heb ik ongeveer 9 dagen geleden turbogis... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Had ik wel gewild maar we hebben inductie en dan gaat dat niet. Moet wel goed zijn met 10 jaar fabrieksgarantie toch? Maar ik heb hem gekocht omdat ik die antiaanbaklaag van goedkope pannen niet vertr... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Was gelukkig nog goed. Pfff. Hierbij een foto voor je eerste item inde kookrubriek |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Advocaat recept Nou daar zeg je zo wat, kookwinkel Oldenhof waar mijn vrouw hem heeft gekocht, verkoopt ook brouwspullen. Let op je saeck zou ik zeggen want er zijn kapers op de kust. Maar ja je moet er ook allemaal ... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |