Forum antwoorden aangemaakt

RE: Advocaat recept

Dan gaat de verpakking zo open. In principe hou ik wel van rood maar deze ga ik wel doorbakken. Heb net een le creuset pan gehad van mijn vrouw ondanks dat ik de vorige had verkloot op de inductie. Of...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Recept voor de "echte" Limoncello

Ligt er bij jou nog sneeuw trouwens?

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Lijkt me ook niet. Ik doe dan 30 citroenen op 2,5 liter alcohol van 95%. Ik heb ze trouwens schoon gemaakt met alcohol van 90%. Gewoon met een keukenpapier het vuil eraf wrijven. Dat is overigens wel ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Nou begin ik honger te krijgen, wat denk je is deze nog goed? JIj bent immers de kok.

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik geloof je op je woord maar ik krijg mijn vrouw Duitsland niet meer in. Die heeft nog trauma's van haar progressieve ouders die op vakantie gingen naar Scandinavie, Polen en andere Oostbloklanden. L...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Apropos die fietstocht van jou was in de wijnstreek waar het heel toeristisch is met vele restaurantjes en wijnboeren waar je uitstekende moezelwijnen kunt kopen. We zijn niet helemaal tot Koblenz ge...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Dat Duitsland goedkoop is mij bekend. Maar als ik uit eten ga wil geen lijkje met een beetje patat. vorig jaar was ik in Lommel (Belgie) waar alleen al de garnalencocktail bijna € 20,- was. Ik droom e...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Beterweter, sowieso zijn Duitsers hele aardige en gastvrije mensen. Maar daar heb ik het niet over. Ik klaag over Duitsland dat je er niks te vreten kan krijgen. Ik ga er ook nooit meer naartoe. Een j...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Auke hier een foto van mijn schilletjes die er nu 24 uur instaan. Wel met een percentage van 95%. Morgen gooi ik er nog 10 citroenen bij, dus de schillen en vul aan met alcohol tot 1 centimeter onder ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Klinkt een beetje arrogant om aldivolk te zeggen maar ik heb nog nooit echt goed gegeten in Duitsland of Oostenrijk. Wel in de Dolemieten maar dan heb je weer Italiaanse invloeden.

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik bedoel Kleef,

In forum Likeuren

9 jaar geleden

EIsbein kon ik 20 jaar geleden nog in Kleven krijgen maar de laatste keer nergens meer. Ik hou ook niet zo Duitsland, het is toch een beetje Aldivolk. Doe mij maar Spanje of Frankrijk.

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik heb gisteren ook 20 citroenen in de alcohol gegooid zal mogelijk later vandaag een foto plaatsen want het heeft al een mooi kleurtje, beetje appelmoes. Hahaha

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Zullen we je dan maar voorlopig "aspirant" Betweter noemen.

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Nee, maar ik woon in foodvalley (google maar) en heb uitsluitend scharreleieren, biologische rietsuiker en een vanillestokje van Verstegen gebruikt. Maar ik begrijp je probleem wel, een beetje kippig ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
Pagina 264 / 277