Forum antwoorden aangemaakt

RE: Advocaat recept

Dat zwarte puntje links is geen vlieg, zo lijkt het op de foto maar een stukje vanille.

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Nog 1

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Het resultaat

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Tsss, zei ik alleen maar omdat ik stoned was. Maar serieus, goed gelukt, ik vind het recept wel aan de zoete kant en ik had al wat minder gedaan, de advocaat is hartstikke dik geworden. De smaak is su...

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Vrolijk pasen allemaal!

Alle menschen werden bruder als het gaat om drank. Jij ook vrolijk Pasen ik kan het bed nog niet uitkomen anders ging ik gelijk de advocaat van gisteren proeven.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

En dan nog de laatste zin want de wietolie hakt erin, Betweter inspireert en irriteert. Maar daarom noemt hij zich ook Betweter, mag hem overigens wel!

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Klopt, waanzinnig goed recept maarhad het niet tot een goed eind kunnen brengen zonder je hulp. Dank daarvoor. Dat je een vakman bent is bewezen met bovenstaande opmerking want met bovenstaande recep...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Jongens, dit is goddelijk. Heb de 72 graden gezien en daarna af laten koelen tot 60 graden onderwijl roerend en nu effe een kwartier in de vriezer, zal elke 5 minuten roeren en dan de koeling in. Je ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Dat laatste zegt mijn hond nu ook. Mad as hell want hij wil naar het bos, de temp is pas 58 graden en nog steeds dun. Dus nu door tot 70 graden om te pasteuriseren en dan smullen we daarna maar dun, w...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Effe mijn vrouw laten proeven het is inderdaad veel te dun ( en sterk) dus weer verwarmen tot de juiste dikte is bereikt. Mijn handen ruiken wel echt lekker naar die vanille.

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ok, 70 graden. Ik ben denk ik niet verder gekomen ben dan 35 toen was de suiker aardig weg. Dat is altijd met internet, je krijgt een recept of advies en je begint er aan en het is net weer anders. Ma...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Dat ken ik van de Makro, heb nog een kilo lamsrack liggen van ruim € 24,- ex btw die maar goed was tot 29-3 en toen ik het kocht was het nog een week goed. Maar goed, vacuüm blijft nog wel een tijdje...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Inmiddels gemaakt en de keuken is een ravage. Dit is volgens mij geen goedkoop recept of wel. Althans niet zoals mijn vrouw boodschappen doet, biologische eieren, biologische rietsuiker en dat vanille...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Nee, het recept van Betweter. Ik heb voldoende alcohol staan vanuit de t500 die ik nog een keer heb over gehaald in mijn oude keteltje. Veel verder dan Limoncello ben ik nog niet gekomen dus laten we ...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Ik heb mijn vrouw net overtuigd en ze gaat zo weer naar de winkel rennen, weliswaar onder protest maar omdat jij het zei geloofde ze het en werd enthousiast. Vooral dat kok deed het hem overigens.

In forum Likeuren

9 jaar geleden
Pagina 265 / 277