Forum antwoorden aangemaakt

RE: Account verwijderen

Jaja Gerdy, Ik had deze opmerking van iedereen verwacht behalve van Betweter. Die is alleen maar druk met zijn metertjes dacht ik, maar stille waters hebben diepe gronden.

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden
RE: Zeer degelijke ketel met heel pittige gasbrander

Mijn eerste ketel draaide op een brander die te hard ging om een mooi percentage te halen. Te zacht kon ook niet want dan sloeg hij uit (poef!) en dat is helemaal gevaarlijk. Ik ben absoluut niet tech...

In forum Vraag en aanbod

9 jaar geleden

En hoe!

9 jaar geleden

Ook geen erectiepillen? Op onze leeftijd begint teveel drank aan het libido te knagen. Maar ja de oplossing is eenvoudig, gewoon wietolie op je klabanus en nog goed voor het vrouwtje ook.

9 jaar geleden
RE: Sapkan met kraantje

Gompie heeft gelijk hoor, ik vroeg me af hoe lang het zou duren voor iemand daar iets over zei. De producten die gelost worden door rubber en plastieken zijn carcinogeen. Aan jou de keuze of je deze i...

9 jaar geleden

Mijn excuses Betweter, ik dacht dat je bedoelde over contact met hoge % alcohol. Dat gezegd zijnde, van al deze vernoemde plastieken is enkel HDPE geschikt om hoge % te huisvestigen maar alweer beter ...

9 jaar geleden

En waar word gesproken in je lijstje over hoge % alcohol? Niet door Betweter maar ik heb destijds mijn vat gekocht van HDPE en daarvoor gegoogeld en ethanol 95% was veilig. Na 30 dagen vonden ze niet...

9 jaar geleden
RE: Supermarkt wijn distilleren?

hahaha, ik ook bij mijn eerste keteltje.

In forum Bieren en wijnen

9 jaar geleden

MIsschien wel gompie maar wat dan, in bepaald glas zit lood heb ik gelezen en daar je drank in bewaren is kennelijk ook niet gezond. Ze zijn wel ideaal want als je het kraantje los draait kan de pot z...

9 jaar geleden

Smoesjes? Wat is dan het alternatief? Net zoals een miljoen mensen aan de anti-depressieve waar ze zombies van worden. Trouwens ook van wietolie ( als je indica neemt) maar dan slechts voor een paar u...

9 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

nee, correctie. Ik drink wel eens water, hier ook weer in blik, maar dan Spa rood met een citroentje en ijsblokjes. Dat kan ook een cadeautje zijn.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Ik dronk het als kind waar in een boomgaard (Betuwe) een waterpomp stond. Nu realiseer ik me dat in die tijd volop met DDT werd gespoten. Hoe diep gaat dat, waar komt toch die kanker overal vandaan? I...

9 jaar geleden

Tuurlijk, drank heelt alle wonden.

9 jaar geleden

ervaringen met beiden tegelijker tijd heb ik gelukkig geen ervaringen gelukkig. mijn aller laatste trip geeft meer dan 36 uur geduurd,dus nooit meer. voor mij liever de fles. mvg gerdy 36 uur? Ik he...

9 jaar geleden

Da's jammer voor je want onze vrienden in het Zuiden houden ook wel van een borrel. Ik had dus nog wel 3 kwartier door kunnen gaan maar nu echt weg want de hond staat ongeduldig naar me te kijken. En ...

9 jaar geleden
Pagina 266 / 277