Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Nou duurt het eindeloos. Heb pas 0,7 liter van 91% Het is nu druppelen. Ik zal er nog wel een halve liter uit kunnen trekken maar dat gaat lang duren en is nauwelijks interessant want de stroom en wat...

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Ik ben eigenaar geworden van weer een liter alcohol van ruim 91%, het was een moeilijke liter want stond te klooien met de temperatuur. Ik heb 71 graden gezien en ik heb 56 graden gezien deze periode....

9 jaar geleden
RE: Account verwijderen

Chris, maar dan blow je zeker. Dan gaat het bij mij ook heel vaak mis. Maar nooit met olie. Je wordt net zo high als met blowen maar het duurt 2 uur voor je piekt en niet na een paar minuten de volle ...

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

3e liter weer tussen de 92/93% heb de temperatuur weer op laten lopen naar 67 graden en vanuit daar weer terug geregeld naar 62 graden. Ben benieuwd wat de 4e liter brengt. En hoe snel ik had eigenlij...

9 jaar geleden

Een beetje ? Ik zag net 51,9 en nu weer 55,6 en heb 0,8 liter. Bij een liter ga ik weer meten. Het gaat ook niet meer zo hard nu.

9 jaar geleden

2e liter gemeten en deze 94,5% en de temperatuur lag rond de 60 graden. Als ik de derde liter weer 94% haal kan ik alleen maar constateren dat de ideale temperatuur 60 graden is.

9 jaar geleden

Heb jij ook die schommelingen in temperatuur. Net weer 60,6 gezien en nu weer 59,5 en de ervaring leert ( althans zo lang heb ik hem niet) dat hij straks terug zakt naar 51 graden maar de alcohol blij...

9 jaar geleden

Haha, vertel mij wat. Als de verzekeringsmaatschappij dit zou weten zouden ze mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering opzeggen, althans een uitkering krijg ik nooit want jee cannabis.Maar weet je wat, ...

9 jaar geleden

Eerste liter gemeten en het percentage lag tussen de 92 en 93%. Als ik af zou ronden zou ik 93% zeggen. De temperatuur is gezakt, ik heb even 58,8 gezien, liep weer op naar 59,4 maar nu weer 59,1

9 jaar geleden

Loopt nu stabiel tussen 60,1 graad en 60,6 graad en heb al bijna 1 liter alcohol te pakken. Wat een krankzinnig apparaat. Zal bij een liter het alcoholpercentage meten.

9 jaar geleden

Of neem een slok en een druppel wietolie. Werkt nog beter ervaar ik.

9 jaar geleden

Zo dat laatste was nodig ook wat ik het 70 graden gezien nu weer 60,8 en staat al een minuut stabiel.althans er zijn wel fluctuaties maar binnen een halve graad.

9 jaar geleden

Beantwoord mezelf maar even want ik sta nu trots aan de rechterkant op topreaguurder en dat verplicht me natuurlijk om bij te blijven. Enfin, water aangezet in exact de zelfde stand als ik de vorige s...

9 jaar geleden

Zo de ketel staat weer aan en ik zit aan een ijs en ijskoud blikje Heineken want stoken is pret toch?. Ik heb de vorige keer de naald van de watervoer niet meer aangeraakt en de kraan op maximaal geze...

9 jaar geleden

Lummel, in jouw geval kan ik me dat voorstellen als je dagen staat te prutsen. Maar het verbaast me wel, ik dacht dat jij ook over een ketel beschikte en je kwantiteit zo hoog mogelijk probeerde te kr...

9 jaar geleden
Pagina 267 / 277