Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Bovendien zit ik eens te tellen wat het me de afgelopen 3 jaar allemaal heeft gekost en ik schat al gauw 2000,- maar daarvoor heb ik verschillende ketels gekocht en allemaal hebben ze hun eigen nut d... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist? Ik ga zo weer eens kijken hoe de vlag er bij hangt en misschien zo stoken, tussen 8 en 9 kilo suiker gebruikt en staat nu bijna 14 dagen. Mijn moeder wilde alcohol om de ramen te lappen, voorheen geb... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! DDM schreef: "Als je een T500 koopt om geld te sparen dan kan je beter een keer naar Luxemburg rijden. Een fles van 1 l van 94 % ABV kost daar nog geen € 20. Een T500 kost als snel € 250 in aankoop. H... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wanneer is stookwijn uitgegist? Van de winter de stookwijn in de ijskoude schuur gezet om te klaren, Werkte heel erg goed. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Wat kost 150 liter water in Belgie? Volgens mij betaal ik hier nauwelijks € 0,20 voor. Je mag spelen natuurlijk, net als Betweter die daar dan 1,5% extra alcohol mee haalt maar heeft het nut? Ik heb h... |
9 jaar geleden |
|
RE: Zeer degelijke ketel met heel pittige gasbrander MIsschien een stomme vraag, zou je die ketel met al zijn vermogen wel laag genoeg kunnen zetten om een beetje alcoholpercentage te krijgen. |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Chris, ik ben een aantal keren in Polen geweest en heb ook vaak gedacht dat het beter zou zijn als dat land in de aardbodem zou zinken maar , wyborowo is goed te zuipen met verse sinaasappelsap alleen... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Om tpoic wat drink je. Nou gewoon Limoncello, we gaan gewoon door. Ik heb een vak waar je creatief in moet zijn, geen inspiratie is Limonceli. Daar staat tegenover dat ik op dagen zonder alcohol berge... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Tja, Lummel, na al jou inspanningen met overtuigen hoopte jij op volle zalen, maar om je niet helemaal teleur te stellen was ik je enige toeschouwer die al je geleuter maar heb aangehoord. Heb geduld ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hij is zeker de kwaadste niet en veel mensen danken hem met zijn adviezen rond de T500, hij heeft hem gekocht 5 jaar geleden. - Maar ja, jezelf Betweter noemen en dan minder halen uit een zakje Altoce... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik zit ook aan de 2e Heineken want al die tijd die ik afgelopen week op het forum noodgedwongen moest besteden om Betweter uit te leggen hoe je de perfecte stookwijn maakt, moet natuurlijk wel worden ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Gisten onder ideale omstandigheden. Een beetje plagen moet toch kunnen. Kom nou toch we zijn toch allemaal 18 + mag ik hopen. De gene die het onderwerp is gestart heeft echt wel genoeg informatie gekregen en anders leest hij de gebruiks... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! Dit jaar zet hij Jack Herer, een zaadje kost € 16,- en ze zijn niet eens gefeminiseerd dus in theorie 10 mannetjes. Tja het kost allemaal wat. |
9 jaar geleden |
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! Goed artikel, nu weet ik weer waarom hij melk gebruikt want zwavel stinkt enorm en kan natuurlijk niet goed zijn voor je gezondheid. |
9 jaar geleden |
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! Purple heeft hij ook staan. Mooie plant. Het probleem waar hij het meeste mee kampt is volgens mij meeldauw want ik zag hele planten die hij weg moest gooien ( hij probeert te bestrijden met melk en d... |
9 jaar geleden |