Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wietolie, een gift van de goden!

Als ik zelf ad beurt zou komen dan neem ik zeker meer dan de 30 druppels per dag … better safe than sorry eh ? - Hahaha, dat had ik mezelf ook voor genomen. 3 maanden stoned op bent blijven, want dat ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Wietolie, een gift van de goden!

Hoi Boomer, ken je deze documentaire? Je moet 60 gram in 90 dagen eten en dan hebben we het over pasta.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Gisten onder ideale omstandigheden.

Lucifertje, ik heb ook schommelingen tussen 10 graden maar haal gewoon voldoende alcoholpercentage voor wietolie te maken. Daar hoeven mensen zich niet door af te laten schrikken om de t500 te kopen. ...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Betweter, schreef: Jij hoeft helemaal niet mijn antwoorden op vragen te volgen. - Als je jezelf Betweter noemt dan geef je jezelf toch wat extra gewicht terwijl ik met Lummel hoegenaamd een onnozele b...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Weet je Betweter, wellicht volg je mijn denkwijzen niet dus zal het maar uitleggen. Toen ik wietolie moest maken heb ik me overal georiënteerd en met name het produceren van stookwijn leek mij toch he...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Het was een beetje plagerig, geef ik toe. Maar we praten wel over 2 verschillende zaken en ik vind dat je mensen niet opzadelen met werk of kosten als het niet nodig is. We zijn toch om elkaar te help...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Geen competitie, Het topic heet: Gisten onder ideale omstandigheden Uit mijn gist komt meer alcohol met minder gedoe. Wie heeft dan de de meest ideale omstandigheden gecreëerd? Voor de rest maakt he...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Hij is leuk John. Maar grappig blijft het dat een Lummel een Betweter verslaat met minder investering en minder gedoe. Maar ik kloot wel met de temperatuur de volgende keer ga ik een beetje warm water...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Ik start op 58 graden en dan verloopt de temperatuur constant van 63 tot 53 graden. Ik ben dan in 4 uur klaar. En de kwaliteit maakt me niets uit want ik stook nog een keer. Maar dan doe jij het ook b...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Betweter, hoe heet het topic? Jouw ideale omstandigheden zijn minder dan die van mij want je haal minder alcohol uit een zakje gist. Dat is alles. En ik word zeker geen azijnpisser, dank voor je bez...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Munckerik, meet jij 94% over de hele stook? Ik meet nooit tussendoor maar pas wanneer de 5 liter fles vol is. het laatste beetje meet ik wel en dat is iets meer dan 90%. Het is dat het me niet boeit a...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Lummel, hoe oud ben jij??? Is dat een strikvraag?

In forum Recepten

9 jaar geleden

Words of wisdom, Avoid "my still is bigger than your still" discussions. Joh het is toch een hobby forum. Wat kan mij het nou schelen wie er meer alcohol haalt uit een zakje Alcotec 48. Maar zadel...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Lummel, waarom zou ik het niet kunnen hebben??? Ik probeer juist de forumleden een zo goed mogelijk advies te geven en mochten ze een beter resultaat hebben, dan juich ik het alleen maar toe. Da's sp...

In forum Recepten

9 jaar geleden

Betweter, zet je het vat nog koud om te klaren, voor het afhevelen? Verder heb ik nagenoeg dezelfde werkwijze als die van jou. Buiten het feit dat de opbrengst alcohol kan verschillen met die van Lumm...

In forum Recepten

9 jaar geleden
Pagina 269 / 277