Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! Wat bij de drogist ligt is nauwelijks werkzaam, je kan het voor € 55,- laten testen, maar dat geeft niet want iedereen moet met zijn/haar geld doen wat hij wil, al gooit hij of zij het in de Rijn. Maa... |
In forum Vraag en aanbod |
9 jaar geleden |
|
RE: Keuringsdienst van waarde Wodka Het is dat ik me vandaag niet helemaal lekker voel door een experimentje met slechte wietolie anders was ik nu alcohol met verse sinaasappelsap gaan maken van alcohol die in de t500 is gestookt en in... |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Keuringsdienst van waarde Wodka Leuke uitzending maar snap het nog steeds niet. Is het nu alcohol met water of worden er smaakjes en suiker toegevoegd die niet op het etiket staan. Jammer dat ze het distilleren niet lieten zien, maa... |
9 jaar geleden |
|
RE: Keuringsdienst van waarde Wodka En waarvan is de alcohol gemaakt? Vast niet van dure kristalsuiker. Ik heb begrepen van iemand die werkt in de industrie dat de alcohol die ze inkopen wel 100% is en geen 96%. Als je zo'n vat openzet ... |
9 jaar geleden |
|
RE: Keuringsdienst van waarde Wodka Het valt mij ook op dat ik van mijn eigen drank ( tot nu toe alleen limoncello ) geen of nauwelijks een kater heb. Ik kan er zo een liter van wegzuipen en verjaardagen met goedkope drank zijn berucht.... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft ervaring met gewone bakkergist Heb 5,1 liter van 92 tot 93% na 12 dagen gisten (heb me een dag vergist) en 9 kilo suiker. Wat een apparaat, helaas weet ik niet hoeveel ik exact gemorst heb. En nu afkoelen en schoon maken want ik g... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft ervaring met gewone bakkergist Ik ben vandaag ook weer aan het stoken en spelen en heb de stookwijn 11 dagen laten staan met 9 kg suiker en zit nu bijna op 5 liter helaas weet ik het niet exact want ik liet de opvangfles overlopen.... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! Ik heb overigens net een test gedaan die ik al heel lang wilde doen en deze is mij niet goed bevallen. Ik had namelijk bladeren van wietplanten staan, een keer gekregen van een kweker dus niet biologi... |
9 jaar geleden |
|
RE: Wie heeft ervaring met gewone bakkergist Lage % tov suikergist en een kleinere hoeveelheid stookwijn als test, dus 13liter (gefilterd) stookwijn van 3.5kg suiker met bakkersgist etc. Opbrengst was +-1.4l 93%, heel goede kwaliteit. Zeker het ... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! Ik ben eens even gaan Googelen op CBD via de apotheek. 10 ml 10% CBD kost 178.- bij de apotheek. Op internet ongeveer € 75,- ook getest in een laboratorium en zelf maken, ongeveer € 15,- tot € 25,- m... |
9 jaar geleden |
|
RE: Dierbaar persoon ziek...hulp van stoker nodig! 1 liter is niks. Als ik CBD olie maak van 1 kilo vezelhennep ( kost ongeveer € 150,- tot € 500,-) De illegale versie (THC) kost overigens tot 25 keer meer in de coffeeshop dus dat doe je niet makkeli... |
9 jaar geleden |
|
RE: Bananenlikeur 2 @ JohnDoe: 40gr suiker per liter valt redelijk goed mee als eindproduct, zo is het likeur in mijn opinie. Likeur is pas likeur vanaf 200gram suiker per liter als ik me niet vergis, dat is veeeeel te v... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Bananenlikeur 2 haha, dat kan je wel zeggen ja. Maar ik ga het de volgende keer ook met gedestilleerd water doen. Waar heb je anders zo'n apparaat voor, gewoon een hoop koude drukte verwacht ik maar weten we doen we ... |
In forum Likeuren |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Onderschat mij niet. Zo, score voor vandaag een sic-pack Heineken en mijn eerste slok limoncello, wacht even,..... waanzinnig of er een engeltje over je tong pist. Gewoon rechtstreeks uit de vriezer. |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik zit nu,ik weet het is vroeg,aan de druiven,gisteren mee gestopt vanmorgen mee begonnen,mijn exuus is heb Romenen op bezoek,maar anders vind ik wel een ander exuus.?????gr.?Chris.V voor wat ik al op... |
9 jaar geleden |