Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Dank voor je uitgebreide antwoord nu weet ik ook wat Eau de Vie is, had al dagen besloten om er eens op te googelen. Dus Eau de Vie is stooksel wat niet heeft gerijpt. Maar ik begrijp ook dat je nauwe...

In forum Stel je even voor...

9 jaar geleden

Haha ik voel me echt onnozel. Maar daar heb je precies het punt wat ik maakte, er wordt van een basiskennis uitgegaan. Ik alleen nog maat stookwijn gemaakt. Ok dus koop 50 liter appelsap en dan 1 zakj...

9 jaar geleden

Ok cider maken is niet al te moeilijk begrijp ik en er zit 2 tot 8 procent alcohol in. Het merk appelsap verschilt wel degelijk begrijp ik want soms moet je er suiker bijgooien en bij sommige merken h...

9 jaar geleden

Nee kan ik ook nog niet. Ga er zo op googelen. Maar vertel eens verder, appelsap en gewoon een zakje gist? Is dat alles? Is alle appelsap uit de supermarkt goed? En wat is het verschil in smaak tussen...

9 jaar geleden
RE: Recept voor de "ECHTE" Limoncello

Dat is inderdaad het nadeel van de T500 je hoeft maar een paar keer per jaar te stoken. Al mis ik het gepruts in de schuur en gesleep met gasflessen nauwelijks. Sinds ik limoncello heb ontdekt drink i...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

We zien je vragen wel voorbij komen. Heel veel succes. Vooral veel doen!!!!! Juist heel veel doen en zeker niet alles volgen wat op internet staat. Soms is het net niet volledig genoeg omdat wordt aa...

9 jaar geleden

En toch Betweter, jij haalt 2 % meer dan mij omdat jij door je vat de temperatuur beter onder controle kan houden, maar ik produceer echt meer alcohol dan jij " slechts, hoor mij " 4,5 liter tegen 94%...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Krankzinnige prijzen, hoeveel mensen kopen het daarom niet. En de gene die dat wel betalen lopen het risico een likeurtje te maken dat niet smaakt. Dan is het gelijk afgelopen met het feest. Met stoke...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

De kleine weckpot is bevroren citroensap en die gaat er helemaal in. De alcohol in de grote weckpot bedraagt 2,4 liter en heb inmiddels 1250 gram suiker met 3 liter water gekookt die nu staat af te k...

In forum Likeuren

9 jaar geleden

Door een klein maar aangenaam bedrijfsongevalletje ben ik maar Limoncello gaan maken. Di zijn de kleuren na 2 weken.

In forum Likeuren

9 jaar geleden
RE: Zelfbouw RVS reflux kolom RVS

Hier ook verschillende reacties kwijt. Althans gisteren. Kijken of deze doorkomt.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Ik zie wat ik zie en daar kan ik niets aan veranderen en dat heeft mij al genoeg geërgerd. Goddank heb ik nu de t500 d

9 jaar geleden

In ieder geval werkt het bij niet zo. Ik heb steeds meer energie nodig en dat is een feit. Door de vlam steeds verder op te hogen kon ik heel lang de alcohol boven de 80 % houden. het is een ketel van...

9 jaar geleden

Toch snap ik iets niet. Je zou toch verwachten dat als de hoeveel water groter wordt na verloop van tijd de brander ( op de zelfde stand als het begin) ook deze wat verwaterde stookwijn weer op tempe...

9 jaar geleden

Bedankt, dat is dus verklaring. Ik zocht het bij de gasfles mede doordat je (inderdaad) overal leest dat je de temperatuur vanzelf 100 graden wordt. Niet dus. Althans niet als je nauwkeurig wilt stoke...

9 jaar geleden
Pagina 273 / 277