Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Odin's Gin Even kneuzen is voldoende |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) De eerste wodka werd gemaakt van druivenmost. Dit was nog voor het destilleren en het was meer een stookwijn. Later, toen het destilleren zijn intrede deed, gingen ze andere grondstoffen gebruiken, su... |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Er is weinig verschil tussen. Whisky kun je van iedere diastatische moutsoort maken, de "bekende" whisky mouten zijn peated en hebben dus een rooksmaak. Er zijn vele whisky's die niet rokerig zijn. Vo... |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Vanwege onderhoud aan de server is het mogelijk dat www.bio-brouwmaat.nl vanavond tussen 22.00 uur en 1.00 uur niet bereikbaar is. |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Hoe haal je eenvoudig sap uit de appel? Saccharomysesgisten (voor bier en wijn) zijn minder gevoelig voor sulfiet. De wilde gisten leggen eerder het loodje. |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Geen idee hoe ze er aan komen maar dezelfde mout heeft in andere software weer andere waardes. De Chateau Whisky staat ook met een te hoge EBC waarde. Ik hecht niet heel veel waarde aan die cijfers ma... |
In forum Mijn installatie |
7 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Klopt, het nummer bij PPG is daar bepalend, wanneer je dat verandert veranderd het eind SG ook. |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Je kunt bij mijn mouten (op de site) ook per mout zien waar ze vandaan komen. Er komen er een aantal van het kasteel 🙂 |
7 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Het eind SG ja dat vind ik ook altijd aan de hoge kant bij dit programma. |
7 jaar geleden |
|
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit" Hoi Dumo, ik heb enkel een Mac spul dus ik weet niet hoe het met Android werkt. Bij mij werkt het op tablet en phone en ik maak alles aan op de laptop. Ik maak altijd eerst een recept met Beersmith ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Heb je daar een strippenkaart Jan 🙂 Ik had vandaag assistentie en we hebben nog genoten van een heerlijke Smoked Porter Bio tijdens het brouwen. Nu schoonmaken 🙁 |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat 15 Liter Witbier Bio in wording. Vandaag ook de hopspider voor het eerst ingezet. Voor 15 liter hangt hij redelijk hoog daarom later toen er meer verdampt was hem wat laten zakken. Mooi op het beoog... |
7 jaar geleden |
|
RE: Still Spirits Copper Parrot Head Klik op de naam van degene aan wie je een pb wilt sturen. Daarna op de grote blauwe knop "contact mij" Succes! |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dan is hij goed door gegist zeg. Ik vind de carbonation drops perfect maar als je het omrekent dan is het behoorlijk wat per flesje. Het is glucose en als je dat vergelijkt met de Classic Turbo, daar ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Het recept is niet openbaar (kan ik wel openbaar maken hoor maar dan moet ik eea aanpassen want er staan wat dingen in die alleen ik begrijp) Zelf heb ik in het verleden Super Moss gebruikt maar ik vi... |
7 jaar geleden |