Forum antwoorden aangemaakt

RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Morgen weer een brouwdag ๐Ÿ™‚

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden

Niet geheel onomstreden. Ik vind het ook niet zo snel terug op de lijst toegestane producten.

7 jaar geleden

Dan zoek jij beter dan ik ๐Ÿ™‚ Dat is inderdaad het Europese Bio logo dus prima zou ik zeggen. Nog tot 29 maart leverbaar...... is een Engels product. Zij laten het produceren en verpakken in Engeland an...

7 jaar geleden

Hoi Jan, het Iers Mos Bio is eigenlijk geen Bio product zoals de wet het voorschrijft. De reden is dat het in het wild groeit en er dus geen controle is op de groeiwijze. Je ziet er ook geen Europees ...

7 jaar geleden

Klopt, en er gaat ook een substantieel deel tarwe in. Spelt is een een graansoort uit de tarwefamilie. Door het toevoegen van een percentage spelt wordt het een interessant bier.

7 jaar geleden
RE: Hobby bierbrouwen

Dat gaat heel goed, je krijgt dan een combinatie van smaken en aroma's van beide soorten. Proeven kom ik graag doen...... moet ik wel een chauffeur meenemen inderdaad ๐Ÿ™‚

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden

Oh ja Kolsch..... het rivaliserende bier met de Alt ook erg lekker. Toen ik nog ieder maand in Keulen kwam dronk ik het vaak.

7 jaar geleden

Ik heb net ook zitten kijken bij Beerwulf en inderdaad geen Alt te vinden. Je hebt de commerciรซle Alt bieren zoals Hannen Alt en Diebels, ook lekker. Maar de lekkerste vind je toch bij de kleine stads...

7 jaar geleden

Gisteren hebben we met een aantal mensen het Dรผsseldorf Alt Bio geproefd ......en hij was lekker ๐Ÿ™‚ Nu als "bio recept op maat" te koop

7 jaar geleden
RE: Hobby bierbrouwen

. Komen snoepen in mechelen He' ๐Ÿ˜‰ In 't vervolg kom de door He', Mechelen is maar 20 min rijden van bij mij. ๐Ÿ˜‰ Grts. Dat is goed maar niet wanneer je aan het brouwen bent want dan zal ik wel mee moet...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
RE: Antwerps stoofvlees? Hulp van Belgische leden ๐Ÿ™‚

Voor Muncerik is het ook maar een klein stukje ? Ja hoor half uurtje en ik ben er ๐Ÿ™‚

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Vraag over materiaal

Klopt helemaal.

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden

Veel plezier nog in Antwerpen.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

waterkonijn?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit"

Je moet eerst het recept maken op de Grainfather site www.grainfather.com en dan klikken op brewing community. Als het recept klaar is en gesaved en je opent het in de app dan zie je het aantal liter...

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
Pagina 104 / 343