Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Prototype upgrade T500 Niet geschoten is altijd mis toch!? Ik denk ook dat het een beetje concurrerend zou worden met een Grainfather. Bij een Grainfather kun je namelijk alles in de moutkorf doen en dan stoken. Je krijgt d... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Klaren , Ontgeuren en smaak verbeteren - Vervuiling. Bedankt! Calcium van de stookwinkel? Welke is dat dan? |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Klaren , Ontgeuren en smaak verbeteren - Vervuiling. kalk 4 gram per liter . glycerine 15 - 20 ml per liter . Je krijgt wel wat meer " kook lawaai " maar dat kan geen kwaad . Wat voor kalk gebruikt je dan precies Robbert? Kalk is toch een verzameling v... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Tequila Je kunt het eens proberen met agavesiroop. Eigenlijk moet je de agave tequilana ervoor hebben maar ik weet niet of die hier voorhanden is. Agavesiroop laten vergisten en stoken. Zou dan voor een wodka... |
In forum Recepten |
7 jaar geleden |
|
RE: Stookwijn likeur maken Dat mag ieder soort water zijn waar jij de voorkeur aan geeft. Mag gekookt maar hoeft niet. Zorg wel dat het water en de alcohol op dezelfde temperatuur zijn. Kraantjeswater kan een vertroebeling vero... |
In forum Likeuren |
7 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Slim Serge 🙂 |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips Klopt, dit is zonder randaarde. Ik ben ook niet zo technisch hoor 😉 De vermogensregelaar is wel geaard, weet niet of dat voldoende is. |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Smartstill ervaringen en tips In de output passen alle soorten stekkers. |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat mag op compost? Kan gewoon op de composthoop wanneer je het mout niet gekookt hebt. Gekookte producten trekken ratten aan. De aanwezige alcohol zal niet veel zijn en verdunt snel. |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Basis voor likeur Al gedacht aan zelf stoken Rick? |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Technische hulp bij mijn lab opstelling Graag gedaan, ik hoop dat je wat verder komt. Het ziet er veelbelovend uit 🙂 |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Prototype upgrade T500 Ze zijn er al mee bezig dus, wie weet komt er iets moois uit. |
7 jaar geleden |
|
RE: Technische hulp bij mijn lab opstelling Heb je al gezocht op AX4 temperature controller manual? Ik weet niet of deze link werkt maar als je bovenstaande in Google zoekt kun je de pdf downloaden. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Wodka maken van graan ( zonder suiker) Miekje, geen domme vraag hoor. Je kafjes blijven beter heel wanneer je klam schroot en die kafjes zorgen weer voor een goed filterbed en een goed filterbed kun je je bostel beter spoelen wat weer leid... |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Leuke Wijnfles met Beugel gespot Aldi Daar heb je wel een punt Kees. |
7 jaar geleden |