Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Dan heb je dat in vedergeval uitgesloten van fouten. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Ik vind 0,990 best laag, je wijn is dan behoorlijk droog. |
8 jaar geleden |
|
RE: Port van Morellenwijn 2017 Heb je je hydrometer wel eens geijkt in water van 20ºC ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Schoonmaken Dat kan er allemaal in. Grainfather en koeler goed reinigen met Grainfather High Performance Cleaner, goed naspoelen en klaar. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Christmas Ale Bio met een berekende Tinseth IBU van 31. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Held op sokken 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Dat is geen straf Jac. Als je daar ondergisters wilt maken zou ik de chiller en fermenter meenemen 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Aan likeur zou ik me maar niet wagen......... lever die hier maar in 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? En anders pak je maar een biertje 😉 1. Bier houdt je hart gezond Het drinken van wijn wordt vaak geassocieerd met een verminderde kans op hart- en vaatziekten. Uit recent onderzoek blijkt dat bier ó... |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? En natuurlijk een Daiquiri in La Floridita..... 😉 Veel plezier! |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Zoeterwoude en Paramaribo Toch geen gespleten persoonlijkheid Jac ? 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Leuk om mee te experimenteren en zo mooie en verrassende smaken te ontdekken. Ook met blenden kun je weer tot iets moois komen. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: mout koelen Als de vergisting snel op gang is gekomen dan zul je waarschijnlijk geen besmetting op hebben gelopen. Komt helemaal goed. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: mout koelen Mout schrikt niet zo snel hoor 😉 Heb je gemaischt en gekookt? Welke gist ga je gebruiken? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Appels vergisten En wel een mooie unboxing reportage in een nieuw topic plaatsen Lummel. Ik ben erg benieuwd naar de tap en jouw ervaringen ermee. Misschien ooit eens iets voor mij 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |