Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Aanpassen copper dome FOR USE WITH THE GRAINFATHER CONNECT ALL IN ONEBREWING SYSTEMThe Copper Dome and Alembic Condenser can be attached to the Grainfather to turn it from abrewing unit to a distilling unit. The Grainfathe... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Pilsener Bio pakket uit de serie "Recept op maat" ..... op facebook en instagram staat nog een filmpje 🙂 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Aanpassen copper dome Het vermogen wordt bepaald door de controller. Stel je deze in op bv 35% dan gaat het element (of de elementen) op 35% vermogen draaien. Zie het als bij een gasfornuis, koken de aardappels dan draai j... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Daar kunnen we wel iets op verzinnen toch 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Even een tweede stook afwachten, zal best goed worden. Om mouten en hun smaken te leren kennen, kun je er wat op kauwen. Best leerzaam hoor. Geroosterde mouten nemen snel de overhand. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Ik ben benieuwd hoe die wordt Serge. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Aanpassen copper dome Met de Grainfather meet je de temperatuur niet als je deze i.c.m. de copper dome gebruikt. Je stookt dan op vermogen en det temperatuur van de vloeistof in de ketel wordt dan niet weergegeven. Is ook ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Prestige Turbo Pure 48 uur Robbert heeft e.e.a. heel helder een duidelijk uiteengezet. V.w.b. het stukje over de gebruikte suiker (bevat vezels e.d.) kan ik dit als ervaringsdeskundige enkel beamen. Beide gisten heb ik gebruik... |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Wanneer hij nog bubbelt, lekker door laten bubbelen. Je had ook een iets lager start SG dus hij kan nog wel lager uitkomen. Bij mij bleeft hij wat hoger steken maat ik kwam ook hoger uit met een start... |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Krokodil heb ik al gegeten dus ik ga voor de zebra. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookforum Juke Box Steeds als ik deze foto zie schrik ik me te barste ? Vind je het gek dat Lummel na het zien van deze foto zijn cave moest opruimen omdat het zo'n bende was geworden....? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Bokbier. Fluitje van een cent William 😉 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Bokbier. Ik heb van William foto's gezien en dat zit er smaakvol uit. Plaats je ze hier ook nog William? (ook een pittig stuk leesvoer 😉 ) |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik had het (te laat) gelezen 🙂 |
8 jaar geleden |