Forum antwoorden aangemaakt

RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Gaat goed....lekker.....langzaam.....heerlijk 🙂 Pils en andere ondergisters vergisten, zijn zeker geen turbo.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Het is gewoon een fantastische brouwerij! Dat is het zeker 😉 Dan weet je wat je volgende bestelling bij Beerwulf wordt; Struis.

8 jaar geleden

Kan zijn dat ze voor de Zatte nog wel volledig biologische ingrediënten gebruiken. Anders mogen ze het bio-logo niet gebruiken (of er moet minder dan 5% niet biologische ingrediënten in gebruikt zijn)

8 jaar geleden
RE: Bokbier.

Mooi smaakverslag William. Had je er ook nog roggemout in gedaan? Vwb glazen, ik was ze nooit (meer) in de vaatwasser, altijd met de hand.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Kerstgroeten en nieuwjaars wensen 2019

Mooi gemaakt Nimrax, ik sluit me hierbij aan; alle stokers/brouwers een prettige kerst en een mooi en gezond 2019.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Is dat een recent flesje Jan? Ik meende eens gelezen te hebben dat 't IJ gestopt was met het gebruik van bio hop.

8 jaar geleden

Koriander (zaad) en sinaasappelschillen zitten ook in de Zatte. Gaan we wel uitkomen 😉 IPA moet inderdaad niet te lang liggen voor de frisheid van de hop.

8 jaar geleden

Ik ken de Zatte van 't IJ niet maar daar komen we wel achter 🙂 Wil je een Tripel of een Sterke Blonde (zoals bv een Duvel). En wil je dan met of zonder koriander? Wat ook erg lekker is, is een deel ...

8 jaar geleden
RE: aktieve kool

Je alcohol komt dan onvoldoende in contact met de actieve kool. Wanneer het door een koolfilter loopt is de contacttijd beter en is de kool beter in staat de oneffenheden er uit te filteren.

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Erik dan wil ik het nog anders doen. Ik koop 2 keer jouw pakket met 2 verschillende gisten en ik heb nog ruim 20 kilo mout staan en die moet ook op. Kan je daarvoor dan de gist en hop leveren? Is gewo...

8 jaar geleden

Wil graag 3 fermenters gebruiken voor 3 soorten pils. Ik wil daar graag 3 recepten voor die post.nl komt bezorgen. Mijn voorstel: 3 pakketten met dezelfde mout en hop en 3 verschillende gisten. Gist...

8 jaar geleden
RE: Traditioneel Zweeds kruidenbitter

Daar gaat ook een behoorlijke kruidenierswinkelinhoud in 😉

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: walnoot likeur 2

Professioneel proever...hmmm

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: walnoot likeur 2

Heb je al een andere hobby overwogen Serge? 🙂