Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Morgen spreek ik de meestermouter die hier testen mee heeft gedaan. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik ben nu bezig met de ontwikkeling van een Pilsner Bio dat ik in pakket kan gaan leveren. Het fermenteren gaat een stuk langzamer dan bij een bovengistende gist. De boel staat nu op 10ยบ en ik ga hem ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik zal eens gaan zoeken maar zie het zo niet op de overzichten van de mouterijen terugkomen. |
8 jaar geleden |
|
RE: Vraag Whiskysmaak Ik haal er af en toe wat uit en dat verreden ik dan want deze is 73%. Maar het is nog zo'n twee liter dus kan er nog even mee vooruit ๐ |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Alles rustig op je in laten werken Serge ๐ |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Hij was flauw ik geef het toe ๐ |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? De kamer verwarmen ๐ |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Dan krijg je minder esters en foezels die de smaak (negatief) kunnen beรฏnvloeden. |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: wat stoken jullie op dit moment ? Ovengedroogd berkenhout. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Still ketel kopen De pijp schuin naar beneden heeft als functie dat het destillaat daar gekoeld wordt, condenseert en opgevangen kan worden. Stond de pijp schuin naar boven dan liep het weer even vrolijk de ketel in. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat We wachten in spanning af ๐ Tot die tijd.... Cheers! |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ben jij al aan het brouwen Nim? |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Mooi systeem Jan! Wellicht ooit .... in de toekomst.... ๐ |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcotec 48 turbo yeast : AFDEKKEN, MAAR GEEN WATERSLOT PLAATSEN ??? Maar het gaat hier specifiek over de Alcotec 48 turbo Erik. Die schijnt behoorlijk heftig te keer te kunnen gaan. |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |
|
RE: Vraag Whiskysmaak Het malen in de blender heeft als grote nadeel dat je de kafjes helemaal stuk slaat met als gevolg een grotere kans op uitloging.... en dus weer kans op nadelige smaakinvloeden. Je kunt de klompen aan... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |