Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Overflow en inlet passen niet Bij mij zit hij ook redelijk ruim. Als hij maar goed afsluit zodat er geen mout doorheen valt tijdens de stort. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Overflow en inlet passen niet Niet te ruim dus. Contact opnemen met je leverancier lijkt me het beste. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Overflow en inlet passen niet Ik ken het probleem niet, past de grainstopper wel? Gevalletje garantie lijkt mij. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn De Tilt wijkt bij mij ook altijd 0,6 graden af. Ik kalibreer hem ook niet meer, meet met de refractometer en de hydrometer het SG en gooi daarna de Tilt in mijn wort, mash of wat dan ook. Geeft de Til... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek Ik zie heel veel koolhydraten op dat bord Jan! Maar het ziet er heerlijk uit. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek Hij maakt me wel nieuwsgierig. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stookwinkel gesloten van maandag 12 tm 14 November i.v.m. Beursbezoek Klimaatkastbouwpakket? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Bokbier. Ik zit in een wijnclubje en we hebben een geurkoffer met 248 verschillende geuren.... zelfs met het lijstje erbij is het nog moeilijk om precies te omschrijven wat je ruikt. Dus met meerdere geuren do... |
8 jaar geleden |
|
RE: t500 potstil modus of koperen dome? gelukkig krijg ik regelmatig fusten bier aangeboden om te verstoken, scheelt weer in mout enzo Daar gaat mijn omzet hahaha |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: t500 potstil modus of koperen dome? Het is maar een eenmalige investering 😉 |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Bokbier. Helft van de woorden die door gistproducenten gebruikt worden, zijn al een uitleg en/of vertaling waard. Hahaha ja dat klopt helemaal. Het is wat the zegt, machtig interessant. Ik ben dan ook zeer ge... |
8 jaar geleden |
|
RE: t500 potstil modus of koperen dome? Tenzij je een koperen refluxkolom hebt |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: t500 potstil modus of koperen dome? ....tja, in Schotland zeggen ze dat de vorm van de dome zelfs van invloed is op de uiteindelijke smaak van de whisky. Dus ik denk dat er tussen de dome en een lege reflux ook wel een smaakverschil zal... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Bokbier. Dat wordt een hele klus William. Vergist je bijvoorbeeld een W34/70 bij een hogere of lagere temperatuur dan kun je al een heel ander smaakprofiel krijgen. De W34/70 is een gist die zeer bekend is is ... |
8 jaar geleden |
|
RE: t500 potstil modus of koperen dome? De koeling. Bij de reflux zit de koeling in de kolom en bij de potstill zit de koeling na de bocht. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |