Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Hij was bij de strip wat troebel en toen ik gisteren de spiritrun ging doen was hij weer helder. Na de spiritus weer troebel en nu weer helder. Wel een heeeeel klein beetje bezinksel dus ga hem vandaa...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Ter aanvulling van punt 3: Ik realiseer me dat je de temperatuur van de vloeistof in de ketel niet kunt meten bij een T500. De temperatuur bovenin is in het begin een 15 a 20 graden lager dan de vloei...

8 jaar geleden

Bij het stoken met de helm is in tegenstelling tot stoken met de kolom het meten van de temperatuur niet zo belangrijk. Het is meer een leidraad. je zult merken dat een T500 zonder vermogensregelaar h...

8 jaar geleden
RE: grainfather fermenter ervaring

Variërend tussen 23 en 4 graden. Bij mij staat alles op zolder en daar heb ik eerder last van de warmte. In de zomer zorgt dat temperatuurverschil voor veel condensvorming. Ik zou als je bier klaar i...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Ik dacht eerst even dat het ijsvorming was maar toen zag ik de druppels op de koppelingen. Heb je wel voldoende ventilatie in je kelder? Mijn isolatiemantel wordt ook wel vochtig maar schimmel .........

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Jac, is dat echt schimmel op de isolatiemantel? Ik heb wel als ik goed aan het koelen ben dat er heel veel ijsvorming optreedt op de koppelingen (ik heb in een ander draadje daar eens foto's van gepla...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Jac, stuur maar door dan kan ik kijken of ik het helemaal als Bio-pakket kan aanbieden.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Ik dacht precies wat ik schreef 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Berg die koperen helm (voor het bier) maar op Wiliam, want wat te denken van een zelfgebouwen biertje wanneer je een lekkere borrel aan het stoken bent? Ik ben whisky-recepten aan het uitwerken en d...

8 jaar geleden

Bedankt voor de link Jack (zo klikt hij wat makkelijker 😉 )

8 jaar geleden

Hahaha die zul je wel goed verzorgd hebben denk ik.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

De weinige druiven die ik had zijn haast allemaal opgevreten door de wespen. Gisteren zag ik zelfs een jonge rat in mijn blauwe druiven zich tegoed doen aan de lekkernij. Vanmorgen kreeg ik bericht ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ziet er al goed uit (vooral foto 4 😉 )

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Top Chris!

8 jaar geleden

Top William! En je hebt antwoord terug 🙂

8 jaar geleden
Pagina 154 / 343