Forum antwoorden aangemaakt

RE: Recept voor de "echte" Limoncello

Mooi filmpje!

In forum Likeuren

8 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Hoi Wiliam, ik heb via een Belgische leverancier contact gezocht met een Duitse teler maar die laat nog niets van zich horen 🙁 Heb jij een specifieke leverancier op het oog? Ook heb ik contact gezocht...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Dank je Jan. Ik heb je nav hiervan nog een mail gestuurd 😉

8 jaar geleden

8 jaar geleden

Vandaag een artikel verschenen op de site van Bio-Journaal 🙂

8 jaar geleden
RE: Bokbier.

10 Liter is een mooie hoeveelheid en wat je zegt wil je wat zoeken naar de beste smaak voor jou dan kun je beter met kleinere hoeveelheden beginnen. Voordeel van 1 soort hop is dat je ook precies weet...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Dat is een mooie samenstelling. Je kunt overwegen om als aromahop een Opal te gebruiken maar dat zou ik enkel doen als je een grotere hoeveelheid gaat brouwen. Hoeveel liter heb je in gedachte?

8 jaar geleden

Nog even als aanvulling op gist i.c.m. bio of puur natuur. Biologische gist bestaat (waarschijnlijk) niet. Ik schrijf hier met opzet waarschijnlijk omdat er een grote leverancier is die wel gist als b...

8 jaar geleden

Mooie insteek hoor om zo traditioneel mogelijk en milieubewust te brouwen, stoken of... wat dan ook. Het eerste bier (de eerste bieren) waren ook bio bieren 😉 Het zal toch een zoektocht worden naar vo...

8 jaar geleden

William, beide gisten zijn behoorlijk neutraal vwb smaaktoevoegingen. Het verschil is dat de S-33 een bovengister is en de S-189 een ondergister. Vroeger was een bokbier altijd ondergistend maar tegen...

8 jaar geleden
RE: Reflux versus helm

Foto!

In forum Spirits

8 jaar geleden

Voor de rest ga ik zo ijs met kirsch maken want heb gisteren een ijsmachine binnen gekregen (berust echt op toeval hoor, heeft niks met kirsch te maken) en ik ga zo ijs maken. Nu zijn jullie jaloers h...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik ga proberen morgen mijn Kirsch te stoken.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Leuk om te volgen! Ik ben benieuwd naar de eventuele smaakverschillen die je al dan niet gaat proeven.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Wodka bevriest...help?

Goed om te horen Deentju.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 155 / 343