Forum antwoorden aangemaakt

RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Lummel, volgens mij is het een (de verhuis) juist een gevolg van het ander.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Glucose kocht ik voorheen altijd bij bodyenfitshop.nl (zoeken op dextrose) maar er zijn meer aanbieders. Wellicht dat ik een biologische glucose in mijn shop opneem. StarSan wordt verkocht bij de mees...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Wat bedoel je precies met waar je dat het beste kunt kopen Rick?

8 jaar geleden

Hoi Rick, leuk weer iemand uit West Brabant 😉 Steriliseren is het steriel maken van je apparatuur, dat kan op verschillende manieren. Je kunt het koken en je kunt bv StarSan gebruiken. Je kunt gewoon ...

8 jaar geleden
RE: Ketel klaar 🙂 wat nu?

Er zijn twee mogelijkheden om op het forum te zoeken, (zie twee vergrootglazen) en die leveren behoorlijk wat resultaten op: Laat je inspireren 😉

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Daar kun je lekker veel mout in kwijt 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hahaha Stookwinkel Drive In, dan wordt het de Stookketel Gigant. Jan jij zit al aan de Kirsch, bij mij blubt het nog (wel heel langzaam nog hoor). Gisteren gaf de Tilt 0.989 aan dus zo'n 12% zit e...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Klaringsmiddel wil niet

Gewoon laten staan en niet meer aankomen, dan zakt alles gewoon naar beneden.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Klaringsmiddel doet nu niets meer, het is naar de bodem gezakt en heeft helaas niets meegenomen. Niet meer aankomen en afgedekt (met een waterslot) laten staan, dan kan er ook geen zuurstof meer bij. ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Wat Erik zegt, lekker laten staan en afwachten. Ik heb momenteel mijn kersensap die al 4 of 5 weken staat te gisten terwijl een ander zijn gestookte Kirsch al op heeft 😉 Het is geen exacte wetenschap.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Wanneer het nog borrelt dan is het of nog aan het gisten of je hebt de CO2 er niet voldoende uit geroerd en dan werkt een klaringsmiddel niet. Wat je kunt doen? Gewoon wachten tot het geklaard is (en ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Mede

Helaas onbekend hoeveel gist je hebt gebruikt op hoeveel liter...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Thin mash van Bostel

Ben je dan niet bang dat je een minder biertje krijgt?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: T500

Het is het advies van iMake (of hoe heet die club tegenwoordig) Lummel. Wellicht kun je ook met minder toe maar daar kan wel een risico aan kleven. Een vermogensregelaar zou er eigenlijk standaard bij...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Thin mash van Bostel

Je kunt er ook brood mee bakken en koekjes van maken 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 158 / 343