Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Thin mash van Bostel Daar heeft Mick wel een punt! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Thin mash van Bostel Als je voor de smaak gaat zou ik de suiker vervangen door glucose. Suiker geeft vaak een scherpe(re) smaak. Ook zou ik een whisky-gist kiezen. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: T500 Maurice, je moet minimaal 10 liter in de T500 hebben om te stoken dus 15 liter is prima. Beter wat te veel water dan te weinig. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ? Top Jan, nu dan echt van harte gefeliciteerd en succes met de inrichting en verhuizing!! Daar moet op gedronken worden 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Flessen, weckpotten en andere recipiënten (winkels) Bij de Action heb je siliconen matjes en daar knippen of snijden de meesten zelf ringen uit. |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Hoi Nimrax, wat een leuk idee! Wanneer je zin krijgt in echt bier brouwen moet je daar gewoon mee starten. Je kunt al met een pan (of twee) en een zak starten (zogenaamde BIAB, brew in a bag). Vergist... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Oscar. Ik zie ook koper in jouw set en dat lijkt me voldoende. Vergisten in een plastic vat gaat net als in een mandfles prima. Voordeel van plastic is dat het licht is en daardoor makkelijk sc... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Iemand al eens KAAM gehad op je stookwijn? Kaam kan inderdaad ook bij wijn optreden (kom ik net achter). Er zijn zelfs tabletjes op de markt die je aan wijn kunt toevoegen om een beginnende kaaminfectie kunnen tegengaan. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Iemand al eens KAAM gehad op je stookwijn? Had je niet beter wat foto's van barbecue-gerechten kunnen plaatsen? 🙂 Ik weet niet of het kaam is (is dat niet enkel bij bier?) maar een infectie is het wel. Volgens mij kun je het inderdaad gewoon... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: T500 Een keertje spoelen is voldoende. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ze waren heerlijk 🙂 Zoutkorst bereiding is ook leuk om te doen. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Drie hele jongens die gaan in de oven. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Morgen is er weer een dag Jan 🙂 Vanavond eten we Dorade. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Lijkt me reuze lekker, ik zal ook eens op zoek gaan naar zo'n plank. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Is zo'n plankje voor eenmalig gebruik bedoeld Jan? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |