Forum antwoorden aangemaakt

RE: T500

Dat is waar maar de zuiverheid is minder evenals de controle erop.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Is geen humane dextrose.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Klopt Chris, het hout ligt een behoorlijke tijd bij een kuiperij en wordt pas verwerkt wanneer het uitgewerkt is. De eerste drank laten ze wel wat langer zitten dan 3 maanden. Een whisky mag pa whisky...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

De afgelopen maanden hebben de panelen veel opgebracht bij mij. Wat jammer is, is dat wanneer je moet gaan verwarmen, de dagen korter zijn en vaak ook bewolkter. Ik denk dat je enkel de kleinere ruimt...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Klopt wat Chris zegt Lamleggertje, goed gedroogd (liefst minimaal 1 jaar) eiken gebruiken.

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Binnenkort gaat stookwinkel verhuizen ?

Mooie ruimte Jan, daar ga je veel plezier aan beleven en de ruimte die thuis weer terug krijgt is ook een pre. Proficiat!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Toen ik het bij de Kirsch gooide heb ik er ook steeds van gesnoept, is inderdaad gewoon Dextro.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Snoeperd 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Goed gezien Jan, ik heb inderdaad op het verkeerde woord gezocht 😉 Je krijgt nog wel korting maar dat zie je pas wanneer je gaat afrekenen.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Welkom thuis Jan! Vooral rustig aan doen en zolang mogelijk het vakantiegevoel vasthouden 🙂 Ik heb net nog op de Tilt gekeken en deze is nu 0.998 - 0.997. Om de 8 seconden een bubbel.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Leuk vergelijkend warenonderzoek! Mijn Kirsch staat nog steeds te gisten, ben wel bijna op het einde want zit nu schommelend tussen 1.000 en 1.002. Maar een vergisting van bijna 3 weken (morgen 3 weke...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Proef je ook nog graan?

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Smaak verbeteren na het stoken

Is dat een flesje uit een minibar? 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Glucose in poedervorm was te koop bij bv Body & Fit maar zie het niet meer op hun pagina ook via andere kanalen te verkrijgen. Zelf maken.... geen idee, ik heb het nog nooit gedaan. Wanneer je bel...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Problemen ontstaan vaak door te hoge temperaturen tijdens de vergisting en sterke temperatuurwisselingen maar wanneer je in je kelder dit goed kunt beheersen is dat prima. Wanneer je de Pure Yeast geb...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 160 / 343