Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het mooi houden van koper. Even totaal offtopic: weet je nog dat ik een foto had geplaatst van mais-plantjes in een kweekbak? Met namen van forumleden…Begint al wat te worden! THE WINNER IS :: MUNCKERIK! Ja die foto herinner ... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Het mooi houden van koper. Mooi dat het niet plakt, dat had ik eigenlijk wel verwacht. |
8 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Mooi weer is een rekbaar begrip Chris 😉 Hoosbuien met overstromingen dat is vervelend maar een verzengende hitte met bijkomende droogte ook mijns inzien. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Mout heeft wat complexere suikers om te vergisten. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Het mooi houden van koper. Ben wel benieuwd wat je gaat proberen Thijs. |
8 jaar geleden |
|
RE: Het mooi houden van koper. Uiteraard enkel de buitenkant anders kun je net zo goed een ander materiaal gebruiken dan koper. |
8 jaar geleden |
|
RE: Het mooi houden van koper. Op de koperen onderdelen van StillSpirits-producten zit ook een laklaag zodat het mooi blijft. Nu is enkel de vraag welke lak zij gebruiken. |
8 jaar geleden |
|
RE: Zwavellucht in mash Hoe hoog is je vergistingstemperatuur? Zwavelvorming komt vaak door een te hoge vergistingstemperatuur. Wanneer je vloeibare kool hebt deze toevoegen. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Mijn Tilt geeft nu 1.014 aan dus er zit nog wel wat in. Tot hoe ver zakte jouw SG? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dat zal best wel iets lekkers opleveren denk ik. Grappig dat jij al met je derde generatie bezig bent. Bij mij staat het nu 13 dagen te gisten en het gaat vrolijk verder. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Smaak verbeteren na het stoken Ik meende gelezen te hebben dat je een EZ filter had besteld dus ik zou het daarmee filteren. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Smaak verbeteren na het stoken Ik zou er nu geen vloeibare kool meer bij doen. Filteren over actieve kool kan wel helpen. Verdunnen en opnieuw stoken ook. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Het schuimen gebeurt ook tijdens het stoken Tjeb, daar is die conditioner voor bedoeld. Wanneer je gist niet droog is gevallen en je gooit je backset erbij wanneer deze is afgekoeld dan gaat alles wee... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Hahaha die heeft gelezen dat jij in aantocht was. Maar had wel leuk geweest als je hem daar getroffen had. Geniet van je welverdiende vrije tijd. |
8 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Zonnebril op Jan? Is het daar ook zo warm? |
8 jaar geleden |