Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Support: lekkend vat geen idee maar kan je dat niet met een houtkit dichten ( ja sorry ken de naam niet juist maar wordt ook gebruikt voor gaten op te vullen . Zoiets bijvoorbeeld : René bij de productinformatie staat... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Support: lekkend vat Ik denk dat dit echt een gevalletje pech is. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Zolang eea nog aan het gisten is zal de CO2 als een deken op je sap liggen, geen probleem hoor. Die 15 graden zal het klaren wel bevorderen. Bij mij is het vanaf vorige week maandag tot en met nu in e... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Ik weet niet of het ook de smaak beïnvloedt maar wellicht proberen? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Je zou ook rodekool sap of rodekool nat kunnen gebruiken denk ik. |
8 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Ik denk dat je dan lakmoes moet toevoegen Dirk. Wel grappig zoiets. |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dank je 🙂 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Matt hoe lang.... ik denk dat zodra je er van gaat drinken je zuurstof in je vat krijgt en dat is niet bevorderlijk voor de kwaliteit. Maar volgens mij heeft Jan ook zijn vat niet helemaal vol. We sch... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Patrick. Turbo carbon heb je niet per se nodig. Wanneer je geen klimaatkast hebt en je wilt met deze temperaturen temperatuur ongecontroleerd vergisten dan is Turbo carbon geen overbodige luxe.... |
8 jaar geleden |
|
RE: Vergisting gestopt na overhevelen, wat nu Hele goeie Mick daar had ik even niet aan gedacht. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Vergisting gestopt na overhevelen, wat nu Ik neem aan dat je overgeheveld hebt om wat dode gist kwijt te raken!? Met de zuurstof gaat het gist restant zich weer vermenigvuldigen. De vergisting komt wel weer op gang als de zuurstof op is. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat
|
8 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Dank je Wiliam en goeie tip. Je kunt op de site ook onderaan op de Facebook link klikken, dan kom je ook op de pagina. De Bock, daar ga ik aan werken. |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) En denken wat ik vanavond op de BBQ ga leggen. Das nog t moeilijkst Dat noemen we een luxeprobleem Jack hahaha. Proost! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Temperatuur gisting Kool is hetzelfde als Norit dus daar hoef je niet bang voor te zijn. En proeven is ook een vorm van meten natuurlijk. Wanneer je de mogelijkheid hebt goed koelen om het klaren te bevorderen. Als je da... |
In forum Gist vragen |
8 jaar geleden |