Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: pittige tonijntosti Ik duik meteen de kastjes en koelkast in, heb honger 😉 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Rene, wanneer je 25 liter brouwt heb je altijd wel wat verlies met gist aftappen en bottelen maar dat is minimaal. |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Prima idee! Ga ik regelen! Ik heb nog zo'n 90 centimeter liggen (verplichte minimale afname bij de concurrent met pinksterkorting = 1 meter). Deze mag je zo van me hebben, dan maak je er (minus Lumme... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alternatief voor fruitpers, tip! Of voor kleinere hoeveelheden.... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Hoi Rene, T500 kun je inderdaad ook gebruiken om je spoelwater in te verwarmen. Je moet dan wel de temperatuur in de gaten houden. De spargewater heater stel je in op een temperatuur en die houdt hij ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Wat hebben wij toch een wijze en waakzame overheid 🙂 In Amerika wordt veel corn sugar gebruikt en daar lijdt dan ook een redelijk deel van de burgers aan obesitas. Kan toeval zijn. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Als je suiker zou gaan toevoegen Jan, dan zou ik op zoek gaan naar corn sugar. Ik heb geen idee of dat in Nederland te koop is. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Gisteren en vandaag ook op uitstap geweest naar de Veluwe. Gisteren een lokaal biertje geproefd. Hertebier uit de Veluwe. Vandaag op bezoek bij Jan en mogen proeven van zijn frambozenschnapps. Lekker!... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Het is wel een eind rijden hoor.... Klontjes zijn binnen, bedankt! Ze zijn iets groter dan die van Coopers. Resultaat zie, en proef je op de bbq 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: brouwersstress eerste bierbrouwsel Maar na die ene dag hield het opeens op en hebben we voor de zekerheid het sg nog een keer gemeten, die stond al op 1020. Kan de gisting in 1 dag al klaar zijn? Of moet ik iets toevoegen om de gisting... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Mooie aanvulling, bedankt! |
8 jaar geleden |
|
RE: Lichte whisky dat naar jodium smaakt... Ik houd er wel van 😉 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Zoek je dit in de Grainfather-range Rene? Of iets totaal anders? Met een conical fermenter kun je een liter of 25 vergisten. Hij heeft wel een inhoud van 30 liter maar dat beetje extra is meer bedoeld... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Nimrax ik ga ook heel snel op zoek naar iets vloeibaars met hop en mout 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" hah ... da's in mijn achtertuin Had ik wel even langs kunnen rijden! |
8 jaar geleden |