Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Ze kweken de volgende biologische Engelse rassen: Fuggels, Goldings, Phoenix, Pilgrim, WGV en Challenger en het Amerikaanse ras Cascade. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Ik zou zeggen neem er een Nimrax, ik ben zonder iets te proeven weer naar huis gereden 🙂 En vanwege de tijdsdruk heb ik ook niets meegenomen om te proeven. Een reden temeer om nog eens langs te rijden... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" Dan twee CCT's in een iets ander formaat dan een Grainfather conical fermenter... De wort blijft hier 12 dagen in om te vergisten. De Plukker maakt enkel bovengistende bieren met hergisting op fles... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwerij "De Plukker" In de Brouwzaal waren ze net bezig met het brouwen van een biologische tripel. De brouwerij heeft nu een capaciteit van 1000 liter per brouwsel. Op de achtergrond staat de kookketel en de ketel ervo... |
8 jaar geleden |
|
Brouwerij "De Plukker" Vandaag ben ik afgereisd naar Poperinge voor een bezoek aan brouwerij De Plukker. Naast brouwerij zijn ze ook de eerste en enige algehele biologische hopteler. Of moet ik zeggen de enige Belgische bio... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik hoorde van Jan gisteren, en lees het ook hier en daar op het forum, dat er behoefte is aan een goede Nederlandse Grainfather handleiding/procedure om de set in gebruik te nemen. Ik ga daar mijn bes... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Klopt Chris (ik hoop ook stiekem dat Jan wat overhoud om mij te laten proeven). Ik vind alleen het soepje er niet smakelijk uitzien maar dat zegt natuurlijk niets. Oh jij gaat hem ook maken zie ik net... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Waarom ik niet van maïs whiskies houd of waarom ik blij ben? Ik houd meer van mout whiskies maar spuug niet in een maïs whisky hoor 😉 Als ik het soepje zo zie dan ben ik blij dat ik dit project niet... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Als ik dit zo zie ben ik blij dat ik niet van maïs whiskies houd. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy Zolang het borrelt in het waterslot is het nog aan het gisten. Lekker laten staan zou ik zeggen. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Lichte whisky dat naar jodium smaakt... Hoe hoger het ppm getal hoe meer rooksmaak. Rooksmaak kan een jodiumsmaak bevatten maar is er geen garantie voor. De de mout voor de Islay whisky's wordt op turf gestook die doordrenkt is geweest van ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Alles werkt weer denk ik 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Kijk maar in je inbox 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Werking/opmaak van de site Tot op heden niets ontvangen |
8 jaar geleden |
|
RE: Voor het eerst Whisky stoken Dat bedoel ik Mark, iedereen heeft zo weer een andere methode. Het ligt er ook een beetje aan hoe snel je eea wil verouderen. Er zijn er die zelfs ultrasoon reinigers inzetten. Ik weet niet of Pepo ee... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |