Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Ervaringen Aquariumverwarmer. Zorg wel dat je een minimale stroming hebt in je gistvat anders kan het plaatselijk te warm worden vrees ik. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Schitterend resultaat Jan! Bewaar maar goed voor de barbecue 🙂 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Ondanks dat er maar 18 liter in de boiler zit kwam het toch nog door de condensor heen. Snel teruggekieperd en antischuim er bij. Gebruik ik eigenlijk nooit. Nu van genezen 🙂 Hahaha, ik heb dat ook e... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Appleton rum Haha Jack, zelfs zonder foto geloof ik je 😉 Veel plezier daar! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: EZ filter dingetje Mark, ik denk dat je eens gewoon water moet proberen wellicht dat hij dan niet troebel wordt. En een Harris Vinbrite filter is echt ideaal (ik had het hierboven vandaag ook al eens gepost maar dat heb... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Schitterend filmpje 🙂 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Die klontjes zijn niet echt bedoeld voor vaatjes Dumo. Ze lossen erg langzaam op. In een flesje maakt dat niets uit maar voor vaatjes... ik weet niet. Je kunt daarvoor veel beter glucose gebruiken. Gl... |
8 jaar geleden |
|
RE: Roggebrood wisky stook Of gebruik een biologische roggemout.... 🙂 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Tuurlijk Jan dit soort dingen kopen we ook liever bij jou. Carbonisatie klontjes yes, ideaal. (en niet zoals de concurrent met pinksterkorting schrijft: cabonatieklontjes. Ik heb ze daar eens op gewez... |
8 jaar geleden |
|
RE: Lichte whisky dat naar jodium smaakt... Jodiumsmaak zit hem in de fenolen ofwel rooksmaak, komt niet door het hout. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: EZ filter dingetje Ik heb dat ook geprobeerd, hout in de ultrasoon maar dat ging mij te hard, ik vond de houtsmaak te overheersend. Het vervelende is dat als mn whiskey uit t houten vat komt en ik ga m aanlengen met ged... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: EZ filter dingetje Zojuist de gaw opgezocht en inderdaad het staat er niet in (maar ik doe het wel). Zou het niet kunnen dat het komt doordat je al gekleurde alcohol door het filter laat gaan? Volgens mij kan ik van het... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: EZ filter dingetje Ik kan me toch herinneren dat er bij mij in de gebruiksaanwijzing stond dat ik eerst een aantal (weet niet meer precies hoeveel) liter water door moest laten lopen alvorens er alcohol door te filteren... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Bier in de fles nagisten Ook ik heb geen kelder om het te laten rijpen. Bij mij gaat hij na de hergisting de koeling in (en als daar geen ruimte is blijft hij gewoon op kamertemperatuur). Tot op heden prima bier |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Bier in de fles nagisten Een lichte tripel of blond met wy3787 (westmalle gist) met starter. Ook met zware tripels in het verleden altijd goed gegaan Ik heb ook tripel met dezelfde gist gemaakt (ook met starter) en die kwam ... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |