Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Hoi Jac, ik heb net je introductie gelezen op het voorstel-topic, welkom. Zowel Lummel als ik hebben geen last van lekkages bij de tri clamp van de dual valve. Ik vrees dat je hier te maken hebt met e... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Zelfs mij lukt het dus dan is het niet moeilijk toch 😉 |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter En als hij meeleest, ook even meeschrijven en foto's plaatsen 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Klopt Nederlandse tomaten zijn goedkoper dan van de grootste concurrent Spanje. De kassen zorgen voor een hogere opbrengst en logistiek is Nederland ook verder vooruit dan de Spanjaarden. Maar je hebt... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Bij mij is ook alles droog. Hij zou eerst eens kunnen kijken of hij de siliconen ring tussen de fermenter en de dual valve heeft zitten. Ik heb de dual valve ook eens vast gezet en toen ik me omdraaid... |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Belgische tomaten hebben meer vruchtvlees terwijl de nederlandse meer "water" hebben. Oei dan baseer je je wel op hele oude informatie. Toen de Duitsers (Bild) over de Nederlandse export tomaat zeide... |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 Nee bij mij geen streepje in het scherm Lummel. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Lummel’ s eerste whiskey voor de BBQ 2018 ..... gaat straks de conical fermenter in om minstens een paar dagen op 4 graden te klaren. Ik krijg mijn fermenter momenteel niet koeler dan 6,6 graden en dan staat hij constant te draaien. Heb de t... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Tomatenwijn Jan ik denk dat je niet moet gaan voor zoveel mogelijk sap want dan krijg je de door Duitsers slecht gewaardeerde Nederlandse "waterbommen". Wat Chris zegt, goeie rijpe tegen het overrijpe aan die bev... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Waarom die nagisting? Je hebt nu van die handige apparaatjes die ze laten zien op tv reclame waarmee je koolzuur in een fles met bv ranja of water kunt doen. Dit zal toch ook kunnen met de appelcider?... |
8 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Hij is geweldig! |
8 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Ik had al een idee dat er iets verkeerd ging 😉 Was overigens ook een uitzending die ik nog niet gezien had. |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Hij heeft een inhoud van 30 liter Jack. En inderdaad je kunt de koeler van je tap gebruiken als je het pompje erbij aanschaft. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Vandaag is het aanmerkelijk warmer/benauwder hier op zolder en nu krijgt de chiller het niet gekoeld tot 4 graden, hij blijft steken op 6,6 graden. Om de chiller geen overuren te laten draaien heb ik ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Wil je een hoger percentage dan? Zo ja dan zou ik er glucose bij doen. Bij de Blonde Lager moest ook een kilo glucose en die zou op 4% uit moeten komen. |
8 jaar geleden |