Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Dit is wat ze nu vertellen over hun "Framboos": De naam ‘framboos’ is afkomstig van het Franse ‘framboise’, wat op zijn beurt ontleend is aan het Nederlandse ‘braambes’. Onze framboos wordt zowel verg... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: EZ filter dingetje Dat zal zeker wel wat doen maar niet optimaal dus. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: EZ filter dingetje Duidelijk, dus gewoon verdunnen tot onder 50% ABV. En niet geschikt voor ketels die een lager percentage dan 80% ABV produceren. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het financiele plaatje Dat kan ik enkel beamen Robbert. Het kweken en maken van starters lijkt allemaal moeilijker dan het is. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het financiele plaatje Bedankt Robbert 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? tja moet nog 9500ltr wijn verstoken.?begin er maar aan,ik heb dan voor 10 jr drank ????????gr.Chris.V. Chris, allereerst proficiat met je zoon maar..... dan hoef je ook de eerste 10 jaar niet meer ... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Het financiele plaatje Je kunt het zo gek maken als je wilt. Reinigen is aan te raden maar hoe zorgvuldig je het doet daar zijn veel meningen over. Reinigingsmiddelen en turbo-gist zijn eenmalig te gebruiken. Turbo-gist is ... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Voor de hergisting op fles heb je een wat hogere temperatuur nodig. Ook het verschil in dag/nacht temperatuur is niet bevorderlijk voor een snelle hergisting. Zet het maar wat warmer weg en probeer ov... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Inderdaad een mooi cadeau. Ook via het forum nogmaals gefeliciteerd 🙂 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Een aquariumfilter is veel te grof. Gewoon rustig alles laten uitzakken totdat het helder is. Geduld is een schone zaak 😉 |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw ketel Daar heb je veel eer aan behaald, ziet er al mooi uit! |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Door enkel te pompen krijg je eea niet gist-vrij daar zul je een filter voor moeten hebben. En dat moet een heel fijnmazig filter zijn. Met mijn Vinbrite die behoorlijk goed filtreert, lukt dat niet. ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Doe ik Jan. En .... ik hoor het wel. |
8 jaar geleden |
|
RE: EZ filter dingetje Als dat zo is dan denk ik dat het komt door de achtergebleven alcohol van de eerder filtratie. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Daar word je toch ook vrolijk van 🙂 Ik vrees dat ik wel wat drank moet meenemen want hij moet altijd op zijn verjaardag spelen (dat is het lot van een beroepsmuzikant die op bevrijdingsdag jarig is)... |
8 jaar geleden |