Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rode wodka graan/sleebes Sleebes komt idd van de sleedoorn. Hup op de fiets Lummel..... en vergeet niet een emmertje mee te nemen. Laat ons weten hoe wodka met sledes gaat worden. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Rode wodka graan/sleebes Hoi Lummel, ken je deze site al: Je kunt hier invoeren wat je zoekt en waar in de buurt je het wild vinden. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Bezichtigen en gevoel krijgen voor T500/grainfather met dome en alambiek E.e.a. is simpel en "plug and play" op Youtube staan veel filmpjes daar hoef je niet per se bij iemand voor mee te kijken (vind ik). ik Heb zowel de T500 als de Grainfather maar mijn T500 staat al hee... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Copperdome in gebruik met koperreflux kolom t500 Niet alles hoeft per se een nut te hebben 😉 Maar wellicht heeft het koper nog enige invloed. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Copperdome in gebruik met koperreflux kolom t500 Hoi, allen vraagje sinds enkele weken eigenaar van de copperdome met alambiek condensor, nou is mijn vraag is het mogelijk om de reflux op de copperdome te zetten ? en zou dit uberhaupt effect hebben?... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Berenburg kruiden De meeste smaak is wel weg denk ik. Kruiden en specerijen zijn wel redelijk lang houdbaar maar 15 jaar... ik zou nieuwe aanschaffen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookwijn klaren. Ik zou ook geduld hebben en er zeker niet meer in gaan liggen roeren (wat je met turbo clear moet doen. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor He Nimrax goed dat je er weer bent, ik ging je al missen 🙂 Hoop dat het vanaf nu enkel beter gaat. |
In forum Stel je even voor... |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookwijn klaren. Suiker die eerst opgelost was in je mash zal zeker niet meer stollen. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Gedestilleerd of gedemineraliseerd water bij verdunnen - verschil? Wanneer je het voor verdunnen wilt gebruiken is er geen verschil. Enkel voor medische toepassingen is er een verschil en wordt gedestilleerd water ipv gedemineraliseerd water gebruikt. Overigens geb... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: Alcohol verdunnen ! ?
|
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Carbon filteren of niet? En wanneer? Zowel 1 als 2 zijn goede mogelijkheden die je kunt toepassen. Vloeibare koolstof doe je gelijk met het gist in het vat. De Smartstill zal wel zo ontworpen zijn dat het "plastic" de alcohol kan verdrag... |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Nare bijsmaak. Dat ligt aan het soort gist. Op de verpakking staat meestal de temperatuurrange waarbinnen je dient te vergisten. Dus het kan 19 graden zijn maar ook een andere temperatuur. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Alcotec 48 turbo yeast : AFDEKKEN, MAAR GEEN WATERSLOT PLAATSEN ??? Dat is de bedoeling van een waterslot, de CO2 overdruk ontsnapt en de O2 kan er niet terug in. |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Do It Yourself Gin Baskets Succes, ik hoor graag hoe eea verloopt. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |