Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Haha je bent er al aan begonnen 🙂 Gelijk heb je. In mijn kerstpakket zat een mooie fles (ook op rumvaten gerijpt). Dat maakt het wat makkelijker om deze te bewaren voor de wintersport. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Het zal wel iets doen maar het is maar een heel kort stukje en in een reflux kolom zit de koeling in verwerkt. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookwinkel update rond de feestdagen Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stookwinkel update rond de feestdagen Van de chillers nog geen nieuws Jan? |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Van een T500 krijgt niemand spijt. Je kunt hem op verschillende manieren gebruiken en er komen steeds uitbreidingen bij. |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Soms moet je jezelf eens goed verwennen Jan 🙂 Proost alvast! |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! In een T500 mag je 25 liter doen, de werkelijke inhoud is meer dan 25 liter 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Uitkomst suiker vergisting Wat stond er op de verpakking? Hoeveel suiker moest je toevoegen? Wanneer je 8 kilo ipv 6 kilo hebt gebruikt, en eea is bedoeld voor 6 kilo, dan zit er gistvoeding voor 6 kilo bij. Je krijgt dan een s... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Jan, als je jezelf niet kietelt..... Lekker met een stukje zelfgemaakte hertenworst een beetje weg mijmeren naar zweden en de kerst kan niet meer stuk. Je kunt hem nog mooi voor de kerst in huis hebb... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Je kunt je tussendoor (laten) verwennen met een flesje. Het is bijna kerst 🙂 Ze hebben daar best wel een leuk aanbod Mackmyra whisky's, zelfs Vit Hund. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Deze komt van drankdozijn.nl Dat scheelt echt wel een stuk met bv G&G. Vinterdrom is gerijpt op rumvaten, ik ben benieuwd hoe hij is. En als hij op is.... de Systembolaget is om de hoek daar 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: 12 April 2018 gaan we weer naar Zweden! Ga jij mee??? Vandaag binnengekomen 🙂 Speciaal voor de wintersport met de jongens. (dus die gaat weer terug naar Zweden) |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: maischen Waar heb je je mash van gemaakt en hoe heb je hem bewaard? 1,5 jaar is wel erg lang. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Smaak en hoeveelheid Er zijn vele soorten refractometers. Je moet die voor alcohol hebben. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Smaak en hoeveelheid Om tussendoor te meten is een refractometer echt een uitkomst. Je hebt telkens maar een druppel nodig. Stookwinkel kan ze zo leveren. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |