Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het zelf bouwen van een stookketel Mooi verslag! En een mooi resultaat. Voor de afdichtring zou ik toch ander materiaal kiezen dan rubber. Na verloop van tijd tast de alcohol het rubber aan (en lekkende alcoholdampen bij open vuur wil ... |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Uien ja of nee? Gekarameliseerde suikers zijn moeilijker tot zelfs helemaal niet te vergisten. Ze leveren wel een vollere smaak maar daar heb je weer niets aan als je eea gaat stoken. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Tilt hydrometer Bedankt voor de link sj44k 🙂 Ik ga morgen weer een nieuw brouwsel maken en ga het gelijk uitproberen. |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Wanneer je er plaats voor hebt, een stroom- en koelwatervoorziening zie ik geen enkel nadeel (ga ervan uit dat je niet met gas in die keet gaat stoken). |
9 jaar geleden |
|
RE: Show your (wo)mancave Mooie plekjes Rob en Koperstoker. Inspiratievolle plaatjes. |
9 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Voorzichtig zijn, je hevel niet te diep in de vloeistof steken en een droesemkop gebruiken. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Loftrompet Je bent er helemaal ondersteboven van 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje
|
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Gezellig, leuk groepje van 11 personen! Afgelopen week sprak ik nog een vriend en hij was verbolgen dat ik hem niet mee had gevraagd. Ik zei: dan had je maar niet op vakantie moeten gaan, je was onber... |
9 jaar geleden |
|
RE: Vakantie Heb je al een winterjas Jan? |
9 jaar geleden |
|
RE: Kunnen alle graansoorten gemout worden? Doe jij geen jodium proef Lummel? Dan weet je dat alle zetmeel is omgezet. Munckerik, dat uitmaschen doe je toch alleen met bier waarbij je voor een deel onvergistbare suikers wil houden voor de smaa... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
RE: Vraagjes over Destilleren. Ik stook mij (whisky)tails weer mee met de nieuwe fijnstook. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |