Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Vraag over mijn mash Ik weet niet hoelang je het in die jerry can hebt bewaard maar kunststof laat zuurstof door dus het kan te maken hebben met oxidatie. Ik neem aan dat de stookwijn van de gist af is gehaald toen je hem... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: goed gedaan ? Het is je vergeven hahaha. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Waarom zou je dat zelf niet zo kunnen maken Auke? |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Vraag over mijn mash Gist kan gestrest raken van temperatuurschommelingen, daar houdt het niet van. Bij een (te) hoge vergistingstemperatuur vormt gist meer esters en die zijn van invloed op de smaak. Er zijn speciale gis... |
In forum Recepten |
9 jaar geleden |
|
RE: goed gedaan ? Ik denk ook net als Lummel dat er meer in had gezeten. Wanneer "ze" zeggen dat het slecht smaakt hoeft het nog niet slecht te smaken. Wat Nimrax zegt; bij een suikerwash hoef je niets weg te gooien,... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: goed gedaan ? Wanneer je 24 liter hebt met een percentage van 17% ABV dan zit daar theoretisch 4,08 liter pure alcohol in maar die zul je er niet allemaal uitkrijgen. Vind je zelf dat je het goed hebt gedaan? Hoe... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje
|
9 jaar geleden |
|
RE: Peren recept Beugelfles dicht voldoende af, een beetje ruimte boven de wijn is prima en uiteraard kun je eea ook op hout laten rijpen/trekken. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
|
9 jaar geleden |
|
RE: we zijn in het café,dus bar babbels. Leuk Auke, bedankt! |
9 jaar geleden |
|
RE: Mijn installatie Vitryl is siliconen 😉 |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook onderbreken Dat was ook mijn idee Chris. En wat je zegt over het opnieuw verwarmen.... zonde en niet duurzaam 😉 |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Stook onderbreken Hoi Lummel, het is ook puur theoretisch wat ik schreef, ik heb het nooit aan de praktijk getoetst maar ik geloof je direct. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuw spelletje Of zo 😉 |
9 jaar geleden |