Forum antwoorden aangemaakt

RE: Tilt hydrometer

En ik een rode

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden

Dank voor de uitleg sj44k! Ik houd ook wel van meetresultaten, ik ga me er eens in verdiepen 🙂

9 jaar geleden

Sj44k, ik had het gezien maar.... kun je aan een digibeet als ik in Jip en Jannekes taal uitleggen wat je hiermee kunt?

9 jaar geleden
RE: Kurk in schroefdraadfles

Als het geen plastic flessen zijn is dat idd beter.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Vaak zijn het ook kurken die bestaan uit deeltjes kurk die samengeperst zijn en aan elkaar zitten met een lijm. Die lijm lost op in alcohol.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Haha maar eea ging net erg stroef op het forum, pagina's wilde niet meer laden en denk dat daarom de wijziging niet meer is meegenomen. Hier nog bewaartips voor whisky, leerzaam.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

@ndre ik schreef ook aan de buitenkant,en alcohol kun je wel goed bewaren in een fes met kurk ik heb jeneverflessen gezien met kurk cognac flessen met kurk en ook whiky flessen met kurk.maar wat ik hi...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ik heb nog nooit de schroefdraad aan de binnenkant van een fles gezien?. Ik dacht dat ik binnenzijde veranderd had door buitenzijde maar dat is niet veranderd zie ik 🙁

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Ik heb ook nooit schroefdraad aan de binnenzijde gezien hoor 😉 Kurk wordt aangetast door alcohol. Een (goede) fles whisky moet je altijd rechtop bewaren. Voor wijn is het wel raadzaam om hem plat ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Wat Christ zegt, als de schroefdraad aan de binnenzijde zit (en dat zal wel). Maar wat wil je in die fles bewaren? Kurk en alcohol is geen goede combinatie. Beter is een kunststof kurk of een silicone...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Een weekend stoken, wild eten en genieten, wie gaat mee naar Zweden?

We gaan het beleven !!! 🙂

In forum Het Café (praathuis)

9 jaar geleden

Jassen zijn voor wintersporters of voor watjes ⛷

9 jaar geleden

Het is november Jan, dat is herfst!

9 jaar geleden

Ik was al aan het aftellen ?

9 jaar geleden
RE: Christmas Ale

Het is ook high tech 🙂 Straks met de chiller is het helemaal af en kan ik ook me ook aan de echte ondergisters wagen. Het mooie is dat je 4 conical fermenters aan 1 chiller kunt koppelen en die op ver...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

9 jaar geleden
Pagina 252 / 343