Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Lengte buis voor actieve kool De bedoeling van filteren over actieve kool is dat het een lange contacttijd heeft. Het snel door de kool jagen heeft geen zin. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Wat is mout en wat is het verschil met normale granen Volgens mij zit er maar te kijken en denk: "wat heb ik me nou weer aan laten smeren" 🙂 |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Nee ik heb er ook 1 maar je zegt dat deze te makkelijk kon los schroeven. Dan heb je hem er waarschijnlijk te los op vastgezet. |
In forum Mijn installatie |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Eind goed al goed! Wanneer je de kolom aan het deksel bevestigt schroef je toch ook eerst de onderzijde los? Of lat je die aan het deksel zitten? Bij pure verdunde alcohol is anti schuimmiddel inder... |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Grappenmaker 😉 |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ben blij dat ik voor de koeler heb gekozen. Wellicht is een tweede cct ooit nog eens een aanvulling. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Eenvoudig Gin recept Klinkt plausibel. |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Die koelkast is niet konisch he 😉 Of je moet er een heel klein konisch vaatje inzetten. Dan had ik mijn verkeerde bril op... 🙂 Kijk dat zuurstof-vrij kegs vullen is een mooie optie. Ik moet snel ... |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Eenvoudig Gin recept Ook ik gooi de voorloop weg omdat het stinkt en vies smaakt. Jan kun je me uitleggen wat je precies bedoelt met: heads : +- 1liter opnieuw stokenhearts/middenloop +- 2 liter: gebruiken tails/naloop... |
In forum Spirits |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ja maar dan is het weer kannibalisme voor hun conical fermenter met cooler. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Precies John! Jan, jij bent echt aan vakantie toe 😉 Maar wel een leuk speeltje weer. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Goed nieuws Jan. Jammer van die twee dagen maar ik heb geduld, ook vwb de koeler. |
In forum Grainfather |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Succes Hans! |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Whisky volgens stookTV Je zou bijvoorbeeld de whisky distillers yeast van StillSpirits kunnen gebruiken daar zitten de benodigde enzymen in. Te verkrijgen bij stookwinkel. |
In forum Stooktips |
9 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Raar eerst koper dan stainless bij mij zat alles door elkaar bij de schoonmaak voor het ingebruik nemen dus alles ook weer door elkaar er in gedaan. heb wel de koper T500. Je moet echt eerst de kop... |
9 jaar geleden |