Forum antwoorden aangemaakt

RE: Grainfather connect - "nieuwe control unit"

Dat is hem John, goed gevonden! Het zou dus moeten kunnen.

In forum Mijn installatie

9 jaar geleden
RE: Barrel 674 ervaringen?

Ik heb deze goed laten uitgisten Rob ook al omdat ik geen tijd had om te stoken. Mijn start SG lag weer hoger dan bij Dumo. Wellicht dat er toch afwijkingen zijn in de dobbers. Met de Tilt is het een...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Dat maakt wel wat verschil. Ik herinner me dat ik ook heel veel geknoeid heb, er viel een maatbeker met alcohol (hearts) om 🙁

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Dan heb je een mooie opbrengst gehad. Ik heb wellicht te veel naloop niet meegenomen maar die gooi ik bij mijn volgende whisky run er weer bij.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

ik denk altijd zo,als de stroom uitvalt wil ik nog kunnen stoken,als ik geen gas meer krijg kan ik ook op hout stoken,ik zeg nogmaals ik heb respect voor elke manier van stoken.gr??Chris.V Chris,...

9 jaar geleden

(slechte audio) iets na 1min stelt hij een custom temperatuur in via de app Hoi John, de temperatuur instellen met de app is wel bekend, het gaat om het instellen en regelen van het vermogen. Je kunt...

9 jaar geleden

Dumo gaat ons later zijn geheimen prijsgeven 🙂 (In een ander draadje werd al gewag gemaakt van afwijkingen in meetapparatuur. Meten is weten was het toch)

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Dat denk ik niet Jan want mijn start SG was 1.110 (dus dat is slechts 0.010 meer) en ik heb me keurig gehouden aan de 5 kilo glucose. Mijn eind SG was (maar) 0.992. Uiteindelijk heb ik 4 liter overgeh...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Op de verpakking staat ook dat je tussen de 3,5 en 4,2 liter van 40% mag verwachten dus 5 liter van 50% is wel significant meer.

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Het is jammer dat de gebruiksaanwijzing daar ook niet erg duidelijk over is. Zou een verbeterpunt zijn voor een volgende uitgave.

9 jaar geleden

Dat zou heel goed kunnen want ik heb minder overgehouden dan Dumo.

In forum Stookforum

9 jaar geleden
RE: Whisky volgens stookTV

Is het een nieuw vaatje? Zo ja dan zou ik tussentijds proeven, Mijn whisky zit nu bijna een jaar in het vaatjes (ook 5 liter) en vind hem nu prima.

In forum Stooktips

9 jaar geleden
RE: Refractometer vs alcoholmeter

Ik zal ook eens wat testjes doen en kijken of ik verschillende resultaten krijg. Een klein verschil is nog wel te begrijpen maar dit zijn behoorlijke afwijkingen. Ik heb drie dobbers, wellicht wijken ...

In forum Stookforum

9 jaar geleden

Goed om te lezen, ik heb nog niet met het vermogen gestoeid omdat ik ook niet precies wist hoe ik eea moest instellen. Bedankt voor je bevindingen. Wel vreemd dat je het vermogen niet kunt sturen met...

9 jaar geleden

Dat klopt, ook de geur is vreemd maar dat trek behoorlijk bij. Mijn Barrel staat bijna een jaar op vat nu en is erg lekker. Ik heb nu mijn eerste whisky van mout (verschillende soorten) gemaakt en die...

In forum Stookforum

9 jaar geleden
Pagina 288 / 343