Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Waar zit iedereen ????? Een geluk voor je dat je van die hoge temperaturen houdt, niets voor mij. Ben blij dat het over een paar dagen weer normaal wordt hier. |
In forum Het Café (praathuis) |
9 jaar geleden |
|
RE: Waar zit iedereen ????? Ik hoop dat het daar wat beter uit te houden is dan hier met die drukkende warmte 😉 Tijd voor de glycol cooler 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Welke gist voor welk resultaat ? Het werkt precies het zelfde alcotec, alleen wat duurder dat scheelt je een euro per liter. Ook was hij mooier geklaard. Ik denk dat hij 14 dagen heeft gestaan. Goed spul! Ik weet niet of je ook glu... |
In forum Gist vragen |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Dat was ik even vergeten hahaha. |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Ik versta geen Fries hahaha. Wel Limburgs hoor 😉 |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Volgend jaar nodigen we Piet Paulusma uit en zwaaien we met zn allen Oet Mon! Dan moet ik nog maar eens goed nadenken of ik er volgend jaar bij wil zijn 🙂 |
9 jaar geleden |
|
RE: Aktievekoolfilter Hoi Jantje de meeste ovens halen de 300 graden ook niet eens. Maar we willen er toch ook meer uit halen dan enkel de vluchtige geadsorbeerde componenten? Ik wel tenminste. Als je die laat zitten zal o... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Foto's van het 1e stookforum Barbeque feest! Ziet er heel gezellig uit allemaal 🙂 Wie stopt straks wie in bed? |
9 jaar geleden |
|
RE: De familie bij elkaar Gezellige familie! |
9 jaar geleden |
|
RE: Aktievekoolfilter Jonathan, hij heeft deze set (als ik het goed lees in zijn opening post). |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Wrijf het er maar in.... 🙁 |
9 jaar geleden |
|
RE: Datum BBQ is bekend, 17 op 18 juni! (Titel aangepast) Helaas heb ik weer een baan hahaha. Sta momenteel op een beurs (heb de laptop bij me om me enigszins tussen de bedrijven door te vermaken). Ik ben ook ontzettend jaloers op jullie, lekker weer, een b... |
9 jaar geleden |
|
RE: Aktievekoolfilter Ik filter de alcohol om hem reukloos te krijgen Na de kool uit de oven genomen te hebben is die ook weer kompleet reukloos bij mij toch he Wanneer de kool reukloos uit de oven komt, wil dat nog ni... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Aktievekoolfilter Te sterke alcohol kan de actieve kool ook nog eens aantasten zodat er nog meer viezigheid in je alcohol komt i.p.v. dat je het eruit haalt. |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |
|
RE: Aktievekoolfilter Maar dat gaat niet lukken in een huis-tuin-en-keukenoven. Je kunt het slechts drogen in een oven. Ik heb het idee dat velen niet precies weten hoe actieve kool werkt. Zo is het veronderstelde reinig... |
In forum Stookforum |
9 jaar geleden |